Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shalimar schreef:Yeahhhh wat een knappie! En ook al is ze niet zwart en heet ze geen Miepje, wel op mijn datum geboren! Whoop whoop! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!
Toen da kwam heedt ze beiden nagekeken en goed bevonden. Super om te mogen meemaken dit
) dacht meteen aan schisis (open gehemelte)Maar bleek vruchtwater te zijn. Wel zei da dat voorbeentjes last hebben van te strakke peesjes. Dat komt vaker voor als veulen met beentjes verkeerd in baarmoeder ligt en ter wereld komt. Dus ze loopt nog als dr House
zeg maar. Echter beentjes komen al rechter. Vrijdag moet het beter zijn anders komt da ff terug. En dan ipv lekker genieten
(geef mij maar dreun hoor) zit ik alweer te peinzen over Jaqie die nog moet mesten na bevalling. Ze eet is niet ziek maar ja....die bezorgde paardenoma he
Maar vooral geniet ik tussendoor van de hinnikjes en knuffeltjes van Mirre, die mij kennelijk kent door de geboorte

amaniblauw schreef:Ik geef ze na de bevalling altijd veel ruwvoer, gras, hooi of riet. Ze hebben nu weer zoveel ruimte in de buik dat mest wel eens op zich laat wachten. Je kan bv ook slobber met zonnebloem olie geven.
Strakke peesjes trekken meestal vanzelf bij (of liever losser).