futloos veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Re: futloos veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:23

Fijn dat t allemaal zo "voorspoedig" gaat met Spookje.
Wij zijn daar als mens wat moeilijker mee. Mag en kan gelukkig. Geef je zoon maar een dikke knuf

Annelove16x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:24

Nog gecondoleerd TS :(

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 19:22

Ah nee, sterkte met het verlies.

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:56

Vervelend om te lezen, heb altijd stil meegelezen en baal heel erg (vooral voor jullie) dat Sjoerd er niet meer is. Je hebt gedaan wat je kon, en meer kan je niet doen... heel veel sterkte,

Solsikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 10:45

Zojuist de bloeduitslag gekregen van Spookje. Ze heeft helaas ook tekort aan selenium. Ze moet nu haar leven lang dit bijkrijgen. Zelf heeft ze er geen last van gelukkig.

Een veulentje bij haar fokken durven we niet meer aan, hoe graag we dat ook willen en hoe bijzonder ik het vind om vanaf dag 1 een band met je paardje op te bouwen. We hopen in de toekomst een leuk veulen op ons pad te treffen!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:46

Wat fijn dat je nu in ieder geval weet dat Spookje toch ook iets onder de leden had, nu kan je voorkomen dat zij ergens heel ziek van wordt. Nog steeds veel sterkte, zal zeker nog wel even zeer doen. Succes in de toekomst!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 13:32

Okee, jee moest eerst eens opzoeken wat en hoe dat zit met dat stofje.
Lijkt me moeilijk om een goede balance te vinden in dit stofje. Lees dat over doseren net zo slecht is als onder doseren.. he bah. Maar goed zal vast een goede tussenweg te vinden zijn. Sterkte en succes in ieder geval.

Solsikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-14 14:11

Afbeelding

Spook doet het wel super goed en ziet er goed en vrolijk uit!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:02

Ze ziet er goed uit. Mooi is dat he.
Is met dieren maar ook vaak met kinderen zo. Die nemen vaak zoals het komt en hebben het wel s over, maar niet piekeren ofzo. Tenminste hier niet. Wel s een beetje verdrietig omdat die of die dood is en ze die missen, maar het verdriet is ook zo weer weg en gaan ze verder met de orde van de dag.

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:04

Fijn dat het met Spook zo goed gaat, ze ziet er super uit!
Goed dat jullie nu ook weten van het seleniumtekort van Spook, dan kan je daar wat aan doen om toekomstige problemen te voorkomen.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 15:20

ik had in het topic gereageerd, dat topic van : mooiste shet ? geef een cijfer !
ik wist niet dat het spook was, wat enorm jammer en zielig van het veulen, ik schrik er wel van, alles ging zo goed. jij hebt je best gedaan ! het is al best laat, ben op kamp en weekend weg geweest, dus heb nooit weer aan het topic gedacht, maar gecondoleerd, en heel veel sterkte nog !