NMPRS Merriekeuring 31 Augustus 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:39

Annelies ik krijg geen rare blote dames maar wel een andere rare site als ik je link aanklik :(:)

Knolselder

Re: NMPRS Merriekeuring 31 Augustus 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:13

Nja, morgen moet de vriend maar eens op zoek naar een andere plek om websites te maken en deze ineens laten registreren. Dan zal dat wel geen probleem meer zijn. Alleen alle plekken die mijn link hebben verwittigen, pfff!

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:20

Zo, ik heb maar even de originele link eronder gezet :P Zal wat shocks besparen!

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 12:07

o o Annelies dat is niet zo fraai. Erg vervelend.

iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

testebeest dat veulentje welke je bedoelt is mijn veulen giedo. Hij had nipt geen 1e premie. wel op kop in zijn rubriek. zijn moeder heeft een 3e premie gehaald. Onderhand weet ik het niet meer wat ze willen zien. Zelf vind ik dat ze een premie hoger mocht hebben. Maar goed wie ben ik.

Ik was wel erg blij dat het weer toch nog behoorlijk goed was.

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:54

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:01

Moragh schreef:
Hier ook geinig mini-muppetochtendje gehad, beide veulens 1e premie en da's toch best leuk!

Gefeliciteerd, jouw Green Gem's Thyme viel me even op onder de lading foto's, knap ding <3 !

Hierbij één van de foto's
Afbeelding

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:15

Mooie foto van mijn Peach Kim! :D
(Kampioen minimaat)

Dat mooi bewegende veulen is van Valerie, die liet zich idd super zien, had ik wel bij de kampioenen geschat ook zelf. ;)

Ik zal mijn nummers even opzoeken en naar je sturen!

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:28

Kimmej schreef:
Moragh schreef:
Hier ook geinig mini-muppetochtendje gehad, beide veulens 1e premie en da's toch best leuk!

Gefeliciteerd, jouw Green Gem's Thyme viel me even op onder de lading foto's, knap ding <3 !

Hierbij één van de foto's
[ Afbeelding ]

Och, wat een leuke foto!!!

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:41

Meavey schreef:
Mooie foto van mijn Peach Kim! :D
(Kampioen minimaat)

Dat mooi bewegende veulen is van Valerie, die liet zich idd super zien, had ik wel bij de kampioenen geschat ook zelf. ;)

Ik zal mijn nummers even opzoeken en naar je sturen!

Ik ook, heb wel van de jury gehoord dat ze ook inderdaad bij de top 5 zat, kwam uiteindelijk neer op minieme details waarom ze het niet geworden is.

Top, zie het wel verschijnen. Ik doe mijn best iedereen zo snel mogelijk de foto's op klein formaat te sturen (zet je emailadres er even bij, dat is het gemakkelijkste). Geef me wel even de tijd, want ik loop echt hopeloos achter met de nabewerking van mijn foto's (niet alleen van deze keuring :oo ), heb alleen nog de kampioenen genummerd hier want het verslag moest eerst geschreven worden en heb nog een verslag over Tolbert te schrijven |o .

Even voor Karina die via pb al wat had verstuurd, hierbij:
Cat #44

Oh ja, het is natuurlijk niet echt de bedoeling dat jullie deze foto's voor eigen gebruik hiervandaan kopiëren 8)7 . Mail me even voor meer informatie wanneer je de foto's wél zou willen gebruiken (en wees niet bang, ik hoef er mijn brood nog niet mee te verdienen en ben dus echt niet prijzig!)
Als laatste: ik ben er nog steeds niet uit hoe sommige fotografen hun foto's uploaden met amper kwaliteitsverlies. Ik krijg dat nog niet voor mekaar, dus de foto's zijn in het echt scherper en de kleuren nog iets intenser.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:26

Mooie foto's Kim! Heb je toevallig nog foto's van merrie nummer 52 rubriek 28B geloof ik in ring A? Zwart merrietje met mij. (Blonde dame) :)

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:28

Wat zie ik hier mooie foto's voorbij komen van onze MDR Selu's So Special Entertainment!

En bedankt dat jullie haar ook zo'n toppertje vinden! Ik had haar bijna 2 maanden niet meer gezien, want ze stond samen met haar mama bij Anja van Dreamcatchers (Flyer hier op bokt) omdat mams nu gedekt is van Circle S Painted Vegas. Dus ja, toen ze geboren was, was ik echt gek op haar, maar ja, na 2 maand wist ik niet goed wat te verwachten.
Gelukkig had Linda (Meavey) haar mooi geschoren, waarvoor nog es mijn dank Linda!!! En Anja en Linda vonden haar toch best wel een goed veulen, dus het was best spannend om haar terug te zien! En ik was super blij met wat ik zag! En zeker als ik hier lees dat ze bij de top 5 behoorde! Ik vond haar ook erg goed bewegen en bij de keuring in haar reeks zei de jury dat ze op haar geen commentaar konden geven, want dat ze het perfecte paardje was! Dat hoor je natuurlijk graag als fokker! Zeker dat het een eigen fokprodukt is, uit mijn 2 grote lievelingen Sandy (JS Let Me Entertain You) en Selu (SKS Em Pacs Selu). Het was een hele eer in de kampioensring te lopen en het was natuurlijk zalig geweest mocht ze er wel bij gezeten hebben, maar ja, ik ben al heel blij met de behaalde resultaten!

Voor de rest was het ook een productief dagje, want haar mama Sandy kreeg ook een eerste premie en werd dus ster en mijn ander veulen mocht ook een eerste premie ontvangen. Haar nieuwe eigenaars kwamen kijken, dus dan is het altijd wel spannend, stel maar es dat ze dan niet goed scoort! Maar ze waren erg blij met haar eerste premie, dus iedereen gelukkig.

Mijn appie merrie Bisou kreeg een 3A premie in de ring, daar was ik net een beetje ontgoocheld over, want ik vond haar wel 2de premie waardig. Gelukkig kreeg ik van Linda de goeie raad om de keuringsrapporten op te halen en te kijken of ze eventueel mijn paspoorten al konden afstempelen. Dus zogezegd, zo gedaan en ik raad iedereen aan om toch altijd je rapporten es goed te bekijken, want bij mijn appie merrie hadden ze een 2de premie aangekruist en de punten waren ook die van een 2de premie, dus hebben ze dat direct aangepast en kreeg ik ook een rood lintje in de plaats. Dus ja, ik helemaal blij! Vind dat mijn paardjes correct geprimeerd werden! Toeval wil dat ik met diezelfde merrie net hetzelfde voor had op de BMP merriekeuring vorig jaar! Toen kreeg ze een 2de premie, met een half puntje verschil van een eerste. Achteraf kreeg ik de scorebladen omdat ik ze opgevraagd had en toen bleek er ook dat ze een punt meer had en er dus een misrekening was gebeurd en had ze dus toch een 1ste premie. Op zich niet erg als het achteraf wordt aangepast, maar is natuurlijk wel een minder goeie reclame voor de mensen die aan de ring staan te kijken, want dan denken die achteraf vast dat je liegt als je zegt dat je een hogere premie hebt.

Kimmej, ik stuur je een pb-tje, want ik zou graag die foto bestellen!!!!

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:38

Die rapporten sturen ze zeker niet mee terug met de paspoorten?

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:42

Hmm dan hoop ik dat ze de mijne ook opsturen. Dat maakt chakira dus een 3a premie. Bij de uitslagen staat bij bisou al 2d maar bij de rest is het niet opgeschoven.
Wie weet hebben ze bij chakira ook een telfout gemaakt.

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:56

Ik dacht het wel, want ik weet dat ik die na de hengstenkeuring ook thuis gestuurd gekregen heb, samen met de paspoorten, dus nu ws toch ook weer? En anders moet je het opvragen?
Ja, wie weet hé! Ik zou het toch maar even bekijken allesinds! Ik vond Chakira ook wel 2de premie waardig!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:02

Ja,die mooie Special van Valerie heeft hier 2 maanden door de wei gemarcheerd...en dat was bepaald niet vervelend om naar te kijken :~ Ik had ook echt verwacht dat ze een van de kampioenen zou zijn,was echt wel een beetje verbaasd dat dat niet zo was.

Kimmej,ik pb je ook even mijn nummers :)

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:10

Dank je Anja voor de complimentjes en ook vooral voor de goeie zorg voor Sandy en Special en hopelijk volgend jaar ook weer een top Vegas babietje !!! :D

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:17

Die rapporten krijg je ook opgestuurd maar die krijg je alleen bij de stamboekopname dus 3 jr of ouder die de eerste keer meedoen.

Dat ik Special had geschoren en een showtje gaf dacht ik echt ships die zit met Lady in de reeks haha!
Maar de Vegasjes deden het allemaal erg goed!

En geen dank Valerie jij ook voor alle hulp, ook met het rennen haha.
Mijn enkel deed wel geen zeer meer maar had nog weinig kracht en conditie haha ik was vast ook in premie gezakt. :P

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:19

Maar Linda toch, jij bent al ster preferent, dus je kan niet meer zakken :D :D :D

mdr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:20

Ja, als ik de Vegasjes bekeek, ben ik blij dat ik er volgend jaar ook eentje verwacht als alles goed blijft gaan natuurlijk!!! En al jouw veulens waren toppie!!! Lady vond ik ook prachtig!!!

flyer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:41

Die complimenten zijn gewoon terecht Valerie,het is een prachtig stel :j
Ik was zelf al erg blij met Vegas zijn nageslacht,maar dat ze het op de keuring allemaal zo goed gedaan hebben is voor mij wel de kers op de taart natuurlijk.. *\o/*

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:08

Anja daar doe je het allemaal voor. Ik ben in elk geval blij voor jou en de eigenaren van vegas kindjes.

Valerie bedankt voor je compliment. dan zie ik het rapport wel te gemoed.

Linda hopelijk heb je verder geen last van je enkel. En heeft het rennen geen nadelige gevolgen gehad.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:39

Kimmej schreef:
Even voor Karina die via pb al wat had verstuurd, hierbij:
Cat #44.

Oh geweldig! Ik wil ‘m heel graag hebben Kimmej!

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:44

Heb je een pb gestuurd :)

Naisven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:06

Heeft er nog iemand mooie foto's van mijn miniFjordjes? :) Floor, Fleur, Flits en Fluweel (zwarte)

Moragh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 11:22

Ha, jullie stonden naast ons! Ik had ook zo'n mini fjord ding (en de champagnes...)