Dat is eigenlijk helemaal niet de bedoeling, maar ik ben bij Marjolein op stal geweest, en dat is heeeeeeel slecht voor iemand die eigenlijk niet wil fokken... Voorlopig toch maar op de sport concentreren en eerst zorgen dat het ster en prestatie/sport predicaat binnen komt.
Verloopt de merriekeuring eigenlijk identiek aan die van de normale provinciale keuringen? Dus zowel harde bodem als zachte bodem voor de merrie die voor stamboek opname gaan?
Djin krijgt voorlopig nog geen veulentje want dan kan ik n tijdje niet meer rijden. En hou ik echt niet vol! mr als ik over n paar jaar ga studeren en dus toch niet meer veel kan rijden zou ik t echt niet erg vinden om zoon klein schatje in de stal te hebben staan
petraaken
Hé gisterenmiddag stond die er nog niet. Waarschijnlijk hebben ze het er gisterenavond op geplaatst. wordt alsnog erg vroeg vertrekken. (is een ritje tussen de 3 en 4u voor ons) Hopelijk doorstaat ze die lange rit goed. Moet er alleen opletten dat ze s'nachts en s'morgens vroeg voldoende water in haar box heeft want de rest van de dag zal ze wel niet meer willen drinken door de stress.
Ik mag lekker vroeg lekker vroeg op zaterdag. We hebben strarnummer 5 in det DZ1 en moeten dus om half 10 al rijden. Voor de keuring heeft djin nummer 12 dus dat loopt mooi in elkaar over
Ik vind t juist wel fijn dat ik eerst kan dressuren. Dan is djin lekker los voor de keuring en heb ik genoeg tijd om haar los te rijden. Ik ben trouwens ook niet zo bang dat djin zich niet laat zien omdat moe zou zijn, want ik heb djin nog nooit echt moe gezien :p mijn kippie is niet moe te krijgen.
Het heeft ook niet direct met moe zijn te maken. Maar meer mat het feit dat ze dan gewoon niet zo fris is. En ze laten zich fris nou eenmaal beter zien.
petraaken
Haha dat zal toch niet? Het is maar een hele kleine keuring. Met weinig vlaggen, publiek etc
agee
Geplaatst: 01-10-12 20:15
Pas na de keuring dressuur starten zal voor ons niet gaan. De dressuurring zal rond 11.00/11.30 uur wel afgelopen zijn en om die tijd is de keuring nog aan de gang. Wij vinden het juist wel fijn als ze eerst mag rijden en dan de keuring doet.
ik zou het gwoon ff.tegen de jury zeggen dat ze al proeven gelopen heeft die dag, dan kunnen ze daar Wanneer nodig rekening mee houden
xinram
Geplaatst: 02-10-12 00:30
petraaken schreef:
Ik hoop dat die van mij het niet in haar broek doet van schrik.
Ik mag hopen dat ze zonder broek gaat lopen.
met broek zou ze nochtans haar achterhand voor het uitzicht netjes houden.
petraaken
Geplaatst: 03-10-12 11:41
Gaat nog lastig worden om die merrie schoon te laten blijven deze week. Daar ik geen solarium heb vind ik nu niet meer verantwoord om haar te wassen. Ja haar benen wel maar de rest niet. Als we naar Vrouwenpolder gaan wordt normaal gezien het hele paard gewassen van kop tot teen. Nu hoop ik haar met flink borstelen haar netjes genoeg krijg.