Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
caroline78 schreef:Ik vroeg het mij al af waar die was gebleven. Is samen met de 2 Contendro's mijn favoriet. De rest spreekt mij niet zo aan. Qua bloed wel de montender dus die ga ik ook even volgen.
liliputter schreef:Dan hadden ze maar langer de tijd moeten nemen, kort losrijden vanwege 2 amazones. Geen goed iets
Bedankt voor je verslag Tickels! Hoop dat de United x Jazz nog bijtrekt.
liliputter schreef:Als ze zelf al zien dat hij het 'nog niet aankan', dan is het onnodig om het publiek ook nog eens te laten oordelen.

liliputter schreef:Concurrent...makkie
Nee zonder gekheid. Elke hengst loopt dan onderzoek toch voor zichzelf en iedereen weet van zijn eigen hengst hoe en wat. Tuurlijk hoop ik dat Bravour er net iets beter uitkomt dan de rest, maar dat hij al zover is gekomen is al top! Ik gun de andere hengsten die het verdienen het absoluut niet minder! Daarbij moeten ze zich ook nog maar is bewijzen... Doorverwijzen betekent niet automatisch een betere hengst.
TICKELS schreef:_San87_ schreef:Mooi verslag! Ik hoop eigenlijk dat Belmondro nog wat de hoogte in gaat, aangezien hij wat overbouwd is.
Heeft iemand ook foto's gemaakt?
MizzMontana zou ook gaan en proberen foto's te maken. Ik heb niemand gezien behalve Melissen en dochter?
sorry.. heb me meer bezig gehouden met het kijken.
oja, ze waren alleen wel errug fris, op Bordeaux na.