Nu niet echt meer 
80 cm is inderdaad wel klein
maar nog niet belachelijk klein Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu niet echt meer 
maar nog niet belachelijk klein Sappos schreef:Mijn hengstje was met 5 maanden ook 80 cmNu niet echt meer
80 cm is inderdaad wel kleinmaar nog niet belachelijk klein
. Ik heb ook (te erg!) een lila minizadeltje en een roze cap voor mijn dochtertje
. Hoezo penny

). Voor de rest had ik helemaal geen plannen met haar, gewoon een lekker lui leven zou ze krijgen
. En voor een 1,5 jarig meisje is een hele kleine pony wel erg handig om te poetsen enzo. Maarjah... begin je aan de mini´s... raak je eraan verslaafd, dus nog een erbij met goede afstamming en nu wil ik eigenlijk nog een
ooit begon ik met 1 pony. nu zijn het er 6 en misschien volgend jaar zelfs 7
Daarnaast moet alles in rood maar wel apart rood dus met stippen enzo
!
.
. Dus dat doel hebben we al niet dus dan maakt hoogte niet zo veel uit.
, dus veeeel te groot. Als ze over een paar jaar echt kan gaan rijden krijgt ze wel een welshje (verwend kind!!!!!!! Ik wou dat ik dat vroeger kreeg
) Molfoto schreef:Ik ben bij de mini hengsten keuring in Bunschoten geweest en heb een paar leuke foto's gemaakt http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=BCADAB6D02F4D6CA als je iemand herkent kun je dat laten weten aan diegene om de mail functie bij de foto's te gebruiken.