Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Touscha schreef:Ik heb inmiddels antwoord terug van het KWPN.Weten jullie hoe je vrijstelling voor beweging aan kan vragen? (mijn merrie heeft sport predikaat) Doe je dat op je opgaveformulier? Of pas op de dag van de keuring bij het secretariaat? Of anders?
Mag je ook buiten de provincie waarin je woont naar de stamboekkeuring? Het maakt voor mij kwa reistijd niet zoveel uit of ik naar Alblasserdam, Roosendaal of Vrouwenpolder ga. Ik denk wel dat het in Vrouwenpolder minder druk is. Weet ook niet of dat meer in mijn voordeel zou zijn? Het hoort natuurlijk niet uit te maken.
sunny44 schreef:Ik heb even een vraagje ik heb een merrie met veulen die ik
beide graag wil keuren dit jaar. Moet ik dan en naar een rijpaardenkeuring en apart naar een veulenkeuring. Of word bijvoorbeeld bij een veulenkeuring die moeder ook "meegenomen"?
_10_ schreef:Mijn jonste merrie is vorig jaar ook naar de keuring geweest. En toen is ze met alleen voor ijzers voorgebracht. Ze heeft toen hele nette punten voor beweging gekregen, dus ik zie er geen meerwaarde in om haar nu achter ook op ijzers te zetten. Misschien als ze door zouden mogen naar de CK dat ik ze wel rondom op ijzers zet (met stifgaten), omdat dat ze dan op gras lopen. Maar eerst maar eens afwachtenZetten jullie ze rondom op ijzers of alleen voor?
Mijn merrie van 9 staat al jaren rondom op ijzers.Rhea schreef:Op de site van KWPN kan je je nu ook opgeven voor de keuringen.Hoe moet je je eigenlijk voor de keuringen opgeven? Ik vind geen formulier hiervoor.

Ik heb daar even mee gewacht tot grootmoeder haar extra predikaatje binnenhad.