Hier met bericht dat van de embryo het hartje klopt en de Numero Uno drachtig gescand van Colman

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iorrr schreef:Met VDL kun je in mijn ogen alles overleggen. Altijd top service.
Hier met bericht dat van de embryo het hartje klopt en de Numero Uno drachtig gescand van Colman
Oehlala schreef:Iorrr schreef:Met VDL kun je in mijn ogen alles overleggen. Altijd top service.
Top! Lekker als het zo vlot gaat. Wij zijn aan het wachten op het eerste veulen. Al wel iets meer uier maar verder nog heel rustig.
Iorrr schreef:gomir schreef:Gefeliciteerd Iorrr!
Wanneer verwachten jullie het Chopano veulen? En zou ik eventueel een keer op kraamvisite mogen komen, want ik ben heel nieuwsgierig naar zijn nafok.
23-4 uitgeteld en merrie heeft al mooi uier. Altijd welkom hoor, alleen maar leuk om de paarden te showen
Iorrr schreef:Met VDL kun je in mijn ogen alles overleggen. Altijd top service.
MizzMontana schreef:Iorrr gefeliciteerd met de eerste drachtigheid.
Wat een ontzettend leuke vragen Daantj_, hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Nu hebben wij maar 1 merrie maar zelfs met 1 veulen zijn vragen over selectie en afzet interessante vragen.
Ik heb net sperma voor de eerste ronde opgehaald en gelijk even mogen kijken bij de hengst van mijn keuze; Chubakko.
Wat een leuk dier, voldoet volledig aan de verwachting die ik had en ben erg blij met de keuze. Nu aan het wachten op de da om te insemineren.