Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kathleen_vW schreef:Hoi allemaal,
Terug van weg geweest. Ik heb wel meegelezen, maar helaas het allemaal niet bij kunnen houden. Hopelijk gaan alle drachten voorspoedig en mogen we binnenkort gezonde, getalenteerde en knappe veulens verwelkomen!
Hier is alles nog rustig. We verwachten twee veulens dit jaar, de eerste is uitgerekend op 11 maart en de tweede op 17 april. We hebben onze nieuwe merrie (Grand Galaxy Win x Idocus x Lester) gedekt met Pitch Perfect en Efeera (Zjengis Khan x Montecristo x Nurprimus) terug gedekt met Mauro Turfhorst. Hopelijk hebben we meer geluk dan vorig jaar! Helaas toen onze fantastische merrie Daylene Reina verloren aan koliek en met 4 maanden is ons prachtige gewilde merrieveulen van Mauro Turfhorst van Eef ook overleden, wederom koliek. Maar we gaan vol goede moed het nieuwe jaar in!
Heel veel succes iedereen met het komende veulen seizoen en nieuwe dek seizoen!
Kathleen_vW schreef:Dat zag ik ook inderdaad. Best bijzonder, zijn toch hengsten die veel merries kregen. Verder Spielberg verhuurd aan een stal in Groot Brittannië en Dreamboy gaat naar Duitsland.
Zijn er al mensen hier die al hun hengstenkeuze voor dit seizoen hebben gemaakt?
carika schreef:Ik zie dat Nijhof weer echt fijne voorwaarden heeft incl levend veulen garantie.
Eerste keuze was One million maar Fontaine tn blijft ook nog in mijn achterhoofd.
Of te wel... Voorlopig nog geen definitieve keuze gemaakt.
Zoethout schreef:carika schreef:Ik zie dat Nijhof weer echt fijne voorwaarden heeft incl levend veulen garantie.
Eerste keuze was One million maar Fontaine tn blijft ook nog in mijn achterhoofd.
Of te wel... Voorlopig nog geen definitieve keuze gemaakt.
Interessant, die voorwaarden. Ik zie ook dat zij fijne dekgelden hebben. Johnson 1000 euro, die was toch altijd 1750 eerder? Misschien dat hij goedkoper is geworden vanwege het stoppen van Glock..
s0173957 schreef:Tja, aan €1750 dekte hij niks, dus mss aan €1000 weer wel?