Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Willemiens schreef:Nee die werd gereden door Gerrel Vink, die is niet bepaald klein.
Ik kan me alleen Powerbank heugen met een kleine(re) amazone.
Hoe vonden jullie hem trouwens? Veel enthousiaste reacties vorig jaar maar dat blijft nu een beetje uit.
baudyh schreef:Ik vind pride wel een kolossale hengst en eigenlijk vond ik hem al te volwassen voor zijn leeftijd. Ik hou toch meer van een wat bloediger paard.
Ik was echt positief verrast door Mauro turfhorst.
En van de jonge hengsten Roebel en secret USB
janderegelaa schreef:simpie94 schreef:Echt respect voor Zandra. Zij had wel echt de meeste pittige paarden onder het zadel. Bij het losrijden echt dingen zien gebeuren.. heel knap dat ze gewoon doorging.
Ik weet niet wie het was maar bij het losrijden ging een zwarte hengst met een klein meisje erop gewoon 30 meter alleen maar op zijn achterbenen. Ik vond het knap dat ze bleef zitten.
denisesilver schreef:Nou ja, ik vind hem goed lopen, en hij heeft geen slecht exterieur (misschien iets week in de rug?). Ik schrok eerder hoe erg die onderhals van Nalegro was. Daar snap ik dan weer niet van dat die is goedgekeurd.
Phonix schreef:denisesilver schreef:Nou ja, ik vind hem goed lopen, en hij heeft geen slecht exterieur (misschien iets week in de rug?). Ik schrok eerder hoe erg die onderhals van Nalegro was. Daar snap ik dan weer niet van dat die is goedgekeurd.
Die is alles behalve braaf. In Peelbergen zat die zo strak in zijn lichaam dat het echt niet gezond uitzag.
Sommige shows heeft die zich afgemeld voordat die überhaupt was begonnen omdat die ging staken. In het echt vindt ik hem niet fijn lopen.