Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
baudyh schreef:Het is als je McLaren gebruikt ook niet voor niks dat je merrie een goede achterhand moet hebben.
Ik vind het een geweldige hengst. Heb er al 2 mooie veulens van gefokt en de derde is onderweg.
Elisa2 schreef:Ik vind hem echt geen slecht achterbeen hebben, en hij kan ook al goed sluiten en zitten. Het enige wat misschien wat mist is kracht, kracht zal hij niet toevoegen. En ik ben altijd best kritisch op achterbeengebruik.
baudyh schreef:Hier fokkers het al eens meegemaakt dat de baarmoeder van de merrie gekanteld is.
Slag in de baarmoeder word het lichaam ook wel genoemd. Ik had er nog nooit van gehoord maar onze 5 jarige uphill merrie die drachtig is van haar eerste veulen had het afgelopen zaterdag. Ze kreeg lichte koliek klachten die weg gingen met Colosan maar steeds weer terug kwamen. Dus dierenarts erbij en die vermoeden het al en na opvoelen was dat ook zo. Ze is diezelfde dag gelijk geopereerd in Den ham. Staande operatie.
We mogen haar zeer waarschijnlijk morgen weer ophalen.
carika schreef:Benzz schreef:Die merrie was echt fantastisch!!
Heeft iemand al de verdere afstamming kunnen vinden? Op horsetelex en kwpn database vindt ik haar niet.