Umeo schreef:Hoe zijn jullie Nixons qua gezondheid?
Die van mij gaat eerdaags op de foto dus dan weet ik het. Maar voeding vind ik eigenlijk net zo belangrijk voor je merrie en veulen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lexa schreef:Steph1989 schreef:Mag ik hier even komen binnenvallen? Ik vroeg me af welke hengsten jullie zouden aanraden/bekend zijn, om echt HEEL brave en werkwillige paarden te geven.
Ik heb een 3j merrie die ik dit jaar wil dekken, en alles uit die stam is echt moeilijk te rijden. Broer loopt onder internationale (160) amazone nu op 140 niveau, en die heeft er echt heel veel werk mee. Dus karakter is voor ons het grootste aandachtpunt.
Alvast bedankt voor jullie input en excuses voor het binnenvallen.
Nixon van het Meulenhof, super brave paarden!
Lynn_Nikita schreef:Laurievc schreef:Zo zonde van Chilli Willi! Stond nog op mijn lijstje...
[ [url=m/lQnNt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chillax Willi van 't Huka Z niks voor jou, mooie zoon van hem, ook niet duur. Helaas toonde hij zich niet zo geweldig op de keuring, zonde want heeft veel in zijn mars
Laurentii schreef:Enkele dagen niet online geweest en 4 pagina's bijgelezen.
Korte samenvatting haha:
Ibolensky is mij ook opgevallen en aangeraden. Ik ben nu aan het overwegen om ipv Grandorado, deze hengst te gebruiken.
Comme Il faut plus ook echt een goede in mijn ogen. Zeker doen als je niet in de hoogte wilt fokken.
Voor hengsten die brave amateurspaarden geven met toch genoeg kwaliteit, denk ik dat je met Tangelo, Diarado en Ogano Sitte goed zit.
Mijn Stakkato Gold merrie is vandaag toegekomen. Ben er blij mee![]()
[ [url=m/pI6n9J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Ogano Sitte merrie is verhuurd. De mensen gaan Rockybo vh Schaek gebruiken. Een Diamant x Nabab.