Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MariekeS_ schreef:Hitmaker nakomelingen zijn mij recent erg positief opgevallen. Vind hem zelf niet zo maar hij lijkt wel uniform te fokken. Grootramige paarden met veel techniek in de benen en karakters klinken ongecompliceerd.
En Jazz dicht erop? Dat is dan 3e (via hengst) en 4e (via merrie) generatie toch? Vind dat zelf wel meevallen.
_San87_ schreef:MariekeS_ schreef:Hitmaker nakomelingen zijn mij recent erg positief opgevallen. Vind hem zelf niet zo maar hij lijkt wel uniform te fokken. Grootramige paarden met veel techniek in de benen en karakters klinken ongecompliceerd.
En Jazz dicht erop? Dat is dan 3e (via hengst) en 4e (via merrie) generatie toch? Vind dat zelf wel meevallen.
Opa en overgrootopa, ik vind dat kort op elkaar. Ieder daarin zijn/haar keuze natuurlijk.
MariekeS_ schreef:_San87_ schreef:
Opa en overgrootopa, ik vind dat kort op elkaar. Ieder daarin zijn/haar keuze natuurlijk.
Van de huidige generatie ja. Maar van het veulen dus overgrootopa en overovergrootopa, dat bedoelde ik
janderegelaa schreef:Florida Dodona MVN Ster Prok Sport v. Ultimo uit de volle zus van Rubinstein I is net met Ceasar geïnsemineerd. Volgend jaar ga ik voor alleen maar bonte veulens.
[ [url=m/PFLmCx.jpg]Afbeelding[/url] ]
s0173957 schreef:janderegelaa schreef:Florida Dodona MVN Ster Prok Sport v. Ultimo uit de volle zus van Rubinstein I is net met Ceasar geïnsemineerd. Volgend jaar ga ik voor alleen maar bonte veulens.
[ [url=m/PFLmCx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het zonde van de stam
Zal mss nog een bovengemiddeld paard uit komen, maar met Caesar een écht goed dressuurpaard fokken lijkt mij moeilijk.
Mijn mening è jdr, spreek ze gerust tegen
fokfanaat schreef:Heb wel echt fijne hitmakers gezien, hij geeft meer luxe dan je zou verwachten en lijkt het verzamelde werk goed aan te pakken.
Ze is idd 2.
Merrie is al heel groot en sterk en heeft een beetje pech gehad, weet niet of die wel ohz of de keuring komt, ga even kijken wat hier van komt.
Vulina schreef:Maar zijn jouw merries dan allemaal zo passend bij Caesar? Dat ze allemaal (of alleen deze 2?) goed passen? Dat vind ik soms zo gek, dekt iemand een heel seizoen met 1 hengst bij al zijn merries. Vooral bij de kleurtjes fokkerij zie je dat meer, al die Du Bois bij zo veel verschillende merries. Dam vraag ik mij altijd af waar op is geselecteerd..
Ik ben ook niet van het bont..
Ook niet voor het dekken van een 2 jarige, maar zoals Baudyh zegt; vrijheid blijheid
baudyh schreef:Ik geloof ook niet dat een hengst zo op meerdere merries past.