Ik heb er ook eentje gefokt die zwart geboren is en echt zwart was. De andere zwarte werd wel grijziger geboren.
kevinsky
Geplaatst: 01-06-20 10:50
Zwart geboren met grijze gloed er overheen. Mama is zo goed als zwart in de winter en (donker) bruin in de zomer. Dus wellicht dat ze die kleur dan ook krijgt.
We zullen het wel zien als ze straks gaat verharen. Beetje jammer als ze van het kwpn komen en ik haar heb opgegeven als zwart en dat er dan een bruine staat
Dit was haar kleur dinsdag in het avond zonnetje. Of ze verbleekt gewoon door de zon
Goed!! Ze loopt hier gewoon rond als of er nooit wat is gebeurd. Komt knuffels halen, niet schrikkerig aan de blinde kant. En het geven van de medicijnen en temperatuur meten doet ze 2 keer per dag braaf Haar ooglapje is er nu vanaf. En ze hebben een soort watten prop bij de wond in genaaid. Dat ziet er wel wat vreemd uit. Maar ook dat is allemaal rustig. Mama daarin tegen is echt ontzettend boos tegen haar buuf en voorheen weidemaatje.. En dat terwijl ze voorheen prima door één deur konden. Ze is van nature een paard met erg veel energie. En op stal blijven is ook niks voor haar. Ik haal haar er nu 2 keer per dagen even uit en dan gaan we even wandelen of longeren. Zodat zij wel wat beweging kan krijgen. En Philaina vind dat wel prima, zolang ze maar gekriebelt word door mijn vriend
Suzanne F.
Geplaatst: 01-06-20 11:46
kevinsky schreef:
Dit was een week eerder. [ [url=m/A8Cis4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lijkt een donkerbruine maar ben benieuwd wat de schetser er van zegt. Fijn dat de genezing goed lijkt te gaan!
Volgend jaar loopt er hier een Maracaná x San Amour x Rotspon rond. Merrie vandaag gescand en drachtig. Timing van inseminatie was compleet in het honderd gelopen owv leveringsproblemen maar toch drachtig, we hadden er totaal niet op gehoopt.
Vilexa de Rolex van Lowlands Florida de Belissimo van Mansion En, zal wel afgeschoten worden op bokt, maar heb ook de Just Wimphof drachtig van Hitmaker.
Ben wel benieuwd waarom Hitmaker . Knappe hengst, maar wel erg kort erop Jazz. Vind ik dan .
baudyh
Geplaatst: 03-06-20 21:39
fokfanaat schreef:
Vilexa de Rolex van Lowlands Florida de Belissimo van Mansion En, zal wel afgeschoten worden op bokt, maar heb ook de Just Wimphof drachtig van Hitmaker.
Leuk hitmaker. Ik heb er geen merrie voor anders had ik hem zeker gebruikt.