Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
misterA schreef:fokfanaat schreef:Welke hengsten heb je nog meer voor de havidoffmerrie gebruikt?
We hebben een jaarling van Lingh, dat lijkt er niet op en ze is nu drachtig van Westenwind,
hopelijk wordt dat een iets minder sensibel typje, zeker als "het" op pa lijkt.
Deze test lopen er een aantal fijne merries mee, waaronder een stuk of acht, die de
zgn. 7-weekse test lopen, twee weken zadel mak maken en dan de officiele test.
Ik ben onder de indruk van de jeugdige ruiters, die de jonge tot zeer jonge paarden
daar fijn aan het lopen hebben.
Het wisselt wel eens wat de ruiters betreft, maar dit is een beste jaargang.![]()
Ook de ervaring van de trainingsleider speelt een rol.
Het is een team geworden die maar een enkele summiere aanwijzing nodig heeft.
Ook de paarden zien er prima uit.
misterA schreef:fokfanaat schreef:Welke hengsten heb je nog meer voor de havidoffmerrie gebruikt?
We hebben een jaarling van Lingh, dat lijkt er niet op en ze is nu drachtig van Westenwind,
hopelijk wordt dat een iets minder sensibel typje, zeker als "het" op pa lijkt.
Deze test lopen er een aantal fijne merries mee, waaronder een stuk of acht, die de
zgn. 7-weekse test lopen, twee weken zadel mak maken en dan de officiele test.
Ik ben onder de indruk van de jeugdige ruiters, die de jonge tot zeer jonge paarden
daar fijn aan het lopen hebben.
Het wisselt wel eens wat de ruiters betreft, maar dit is een beste jaargang.![]()
Ook de ervaring van de trainingsleider speelt een rol.
Het is een team geworden die maar een enkele summiere aanwijzing nodig heeft.
Ook de paarden zien er prima uit.
Snoekiej schreef:Hoi,
ik meng me even in dit topic met een vraag:?
misterA schreef:Understatement, Ad Aarts ; weinig praat. veel resultaat.Ook de ervaring van de trainingsleider speelt een rol.
Suzanne F. schreef:En er stond ook een keer een Tuschinski op een foto toch??
misterA schreef:Omgekeerd, van dressuur naar springen , is helaas niet meer mogelijk, om de eenvoudige reden
dat de dressuur-aangemeldde merries niet meer springen..