Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haan schreef:anders open maar een ander topic om bepaalde frustraties qua rijkunst kwijt te raken.
sarabande schreef:haan schreef:anders open maar een ander topic om bepaalde frustraties qua rijkunst kwijt te raken.
Die dag wil ik meemaken![]()
![]()
arie53 schreef:Dit zijn goede foto's van een verkeerde ruiter en beslist niet andersom.

Citaat:Volgens mij gaat dit topic over de hengstencompetitie, anders open maar een ander topic om bepaalde frustraties qua rijkunst kwijt te raken.
arie53 schreef:Ga je voor mod spelen? Er wordt hier in dit topic gesteld dat Janssen zijn opleiding in Belgie heeft genoten. Kennelijk spelen je modneigingen dan nog niet op. Als daar keurig en om misstanden te voorkomen visueel met foto's op geantwoord wordt, beginnen prompt je modhormonen te steigeren.
Hengstencompetities heeft ook heel veel met rijkunst te maken. Probeer het af en toe eens wat breder te zien. De paardenwereld zit al vol met foutenkijkers.

(ik las te snel over je bericht aimee ) arie53 schreef:[Ga je voor mod spelen? Er wordt hier in dit topic gesteld dat Janssen zijn opleiding in Belgie heeft genoten. Kennelijk spelen je modneigingen dan nog niet op. Als daar keurig en om misstanden te voorkomen visueel met foto's op geantwoord wordt, beginnen prompt je modhormonen te steigeren.
Hengstencompetities heeft ook heel veel met rijkunst te maken. Probeer het af en toe eens wat breder te zien. De paardenwereld zit al vol met foutenkijkers.
als er 1 foutenkijker is ..... en trouwens waar slaan de mod hormonen op, ik erger me gewoon aan je reacties die even helemaal niet op het topic slaan, maar zoals vaker dwaal je wel eens van het rechte lijntje af

Citaat:Toch je zelf beter van informatie voorzien, want het is een feit dat Sjef zijn opleiding heeft genoten in België.
VeryWell schreef:Mooie foto's zijn er geplaatst
arie53 schreef:Ontken ik dat dan? Ik bevestig zelfs dat hij zijn opleiding in Leuven gevolgd heeft. Alleen de truukendoos die Janssen nu opentrekt, heeft hij daar vast niet geleerd. Dat is alles wat ik heb gezegd.
Geen woord frans bij.
thinkaboutit schreef:VeryWell schreef:Mooie foto's zijn er geplaatst
of niet? en ze passen ook zo goed bij dit topic

Citaat:Moderatoropmerking:
Arie53 wil je aub ontopic blijven en de rijkunsten van de ruiters bespreken in RT. Hier gaat het om de hengsten en niet over de ruiters.
Als jullie niet ontopic blijven zullen we genoodzaakt zijn om in te grijpen.