terorita schreef:dus jouw jazz zien we niet in ermelo, jammer had haar wel in real life willen zien lopen
Niet.... niet.........
Ik schat de kans op maximaal 10%.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
terorita schreef:dus jouw jazz zien we niet in ermelo, jammer had haar wel in real life willen zien lopen
terorita schreef:waar berust je dat op???

terorita schreef:loopt hier een heeeeeel trotse eigenaar rond op de stoeterij
kreeg ook net de hoefslag binnen
trouwens de zus van walzing was vorig jaar ook kampioen
de stravinski viva liwanda mocht toen alleen niet door
terorita schreef:loopt hier een heeeeeel trotse eigenaar rond op de stoeterij
kreeg ook net de hoefslag binnen
trouwens de zus van walzing was vorig jaar ook kampioen
de stravinski viva liwanda mocht toen alleen niet door
Dat is waar elke fokker op kikt.
Daar doe je het voor (in het begin dan toch
) 

onze 3 jarige Ferro x Flemmingh is gisteren ster geworden op de stamboekkeuring in bronneger
haan schreef:Even nog niet over de CK's gesproken het noorden is wat later .....:
onze 3 jarige Ferro x Flemmingh is gisteren ster geworden op de stamboekkeuring in bronneger
CGJ12 schreef:haan schreef:Even nog niet over de CK's gesproken het noorden is wat later .....:
Bij de dressuurpaarden of als springer?
Weet jij of er nog een partijtje ster is geworden bij de 3-jarige dressuurpaarden?
Tot en met woensdag stond de teller op 8 (waarvan 1 buiten de provincie)
met de pet op dus. De sterren werden absoluut niet weggegeven en we zijn er dus ook erg wijs mee!haan schreef:
Bij de dressuurpaarden, er zijn wel wat ster geworden maar volgens mij zijn ze op 2 handen te tellen, wij waren er om half 2 en 3 groepen verder waren er maarliefst 4 sterren bij
terorita schreef:nu is het Jazz bloed het dus helemaal,
hadden we dat een paar jaar geleden ook niet met de Ferro's
sarabande schreef:
Nee hoor paar jaar geleden was het ook zo snikheet toen werden ook overal de Jazzen aan kop gezet, die blijven kennelijk wakkerder, maar dat dat een heel fokbeleid gaat bepalen lijkt me niet zo handig voor de ontwikkeling van de dressuurfokkerij.
CGJ12 schreef:haan schreef:
Bij de dressuurpaarden, er zijn wel wat ster geworden maar volgens mij zijn ze op 2 handen te tellen, wij waren er om half 2 en 3 groepen verder waren er maarliefst 4 sterren bij
Dat valt mij nog niks tegen.
Op donderdag waren het meest oudere merries.
Zo zie je maar weer. Als je vandaag de dag een (DIKKE) STER wilt krijgen kun je niet om JAZZ heen. Zeker niet nu HOUDING zoveel gaat meewegen voor de dressuurpaarden. Van alle dressuurpaarden die ik in de baan gezien heb, kregen alleen de 2 Jazzen (en de 3e van gisteren dus) fraaie commentaren op de opwaartse houding. De rest liep "te horizontaal".
terorita schreef:sarabande schreef:Nee hoor paar jaar geleden was het ook zo snikheet toen werden ook overal de Jazzen aan kop gezet, die blijven kennelijk wakkerder, maar dat dat een heel fokbeleid gaat bepalen lijkt me niet zo handig voor de ontwikkeling van de dressuurfokkerij.
klopt wat voor hengst zet je op een
Jazz x Krackc x Ferro x Bernstein