Velazquez in training bij Theo Hanzon

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:07

750 euro

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:11

*even anders uitgedrukt*
Vindt het vrij veel voor deze hengst
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 21-02-06 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:14

Ik ben benieuwd naar zijn veulens. Naar mijn inziens een aanwinst voor de hete bloedkikkers die we inmiddels hebben en het zal mij benieuwen. Ik vind het dekgeld best wel meevallen.

Zijn pedigree is niet verkeerd. En zijn exterieur is goed en zijn karakter ook en je weet nooit wat voor ontwikkeling zo'n hengst gaat doormaken.

Er gaat nou weer een hengst uit dit laag naar het verrichtingsonderzoek, zat in de kampioenskeuring bij de springhengsten.

fokfanaat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:31

Als hij ook een springvader had gedan was veeel interessanter geweest! Nu is het vlees noch vis!

Attitude

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:33

Sammie schreef:
liesje23 schreef:
Kijk maar in zn/haar profiel!!!!! Hehehehe

Die is leeg

Maar goed. Ik ga heel kinderachtig temmen nu. Afbeelding

Ja daarom

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 17:44

adriana schreef:
Ik ben benieuwd naar zijn veulens. Naar mijn inziens een aanwinst voor de hete bloedkikkers die we inmiddels hebben en het zal mij benieuwen. Ik vind het dekgeld best wel meevallen.

Zijn pedigree is niet verkeerd. En zijn exterieur is goed en zijn karakter ook en je weet nooit wat voor ontwikkeling zo'n hengst gaat doormaken.

Er gaat nou weer een hengst uit dit laag naar het verrichtingsonderzoek, zat in de kampioenskeuring bij de springhengsten.

ben ik het helemaal mee eens,zijn karakter is iets want het kwpn juist nodig heeft,en ik denk dat hij heel veel zal toevoegen,over n jaar hoor je iedereen wel anders praten..

Nils

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:00

liliputter schreef:
adriana schreef:

ben ik het helemaal mee eens,zijn karakter is iets want het kwpn juist nodig heeft,en ik denk dat hij heel veel zal toevoegen,over n jaar hoor je iedereen wel anders praten..

over het karakter ben k het helemaal met je eens!...
maar wat het kwpn wil is alleen maar toppers en geen brave recreatie paarden!
en k verwacht dat die velazquez geen toppers gaat geven, conclusie niet intressant genoeg voor het kwpn en niet intressant voor n hele hoop fokkers!
kijk k ben geen helder ziende dus weet ook niet hoe zn nafok het gaat doen, dat is gewoon nog afwachten en dan zeg k weer, k en velen met mij vinden/denken dat de hengst niks is, kijk maar is naar het aantal dekkingen zegt ook al genoeg.. toch?? hoor bepaalde (bekende) fokkers er is over praten, niks maar dan ook helemaal niks positiefs
maarja k hoop voor je dat iedereen het fout heeft en dat zn nafok echt geweldig is! (maja k ben bang dat dat niet gaat gebeuren)

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:01

Zou je misschien beter abn kunnen typen. Hele woorden gebruiken zoals ik en hoofdletters en punten ?

Nils

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:07

Sammie schreef:
Zou je misschien beter abn kunnen typen. Hele woorden gebruiken zoals ik en hoofdletters en punten ?

nog meer op of aan te merken?
wil je voortaan dan on topic blijven...
anders moet er weer getemt worden!
(dit topic gaat over velazquez en niet over hoofdletters en punten enz )

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:10

nils, dat is waar. Maar het zou wel erg fijn zijn als er beter gelet wordt spelling en interpunctie.

Goed; graag verder over deze hengst.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 19:12

Sammie schreef:

Volgens mij is de boodschap duidelijk genoeg

Maar ik ben het grotendeels met Nils eens. Het kwpn zoekt toppers en geen brave recreatiepaarden-> Ben ik het mee eens.
Maar het karakter blijft ook een onderdeel waarop ze beoordeeld worden, een rothengst(om het even cru te zeggen) zullen ze MINDER SNEL goedkeuren. Ik zeg minder snel omdat ze Jazz ook hebben goedgekeurd en die was in zijn jonge jaren ook niet de liefste(zacht uitgedrukt)

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:45

nils schreef:
:P

maar waarom?...
punt 1 vind k zijn afstamming niet bijster bijzonder! Zijn er bijzonder afstammingen bijgeweest dan?
en punt 2 vind k schimmels niks (mijn mening )Slaat nergens op
punt 3 vind k hem kwa gangen niet bijzonderMischien is hij 1 van de weinige hengsten die voorgesteld werd zoals ie was,en niet met veel druk etc.
punt 4 kwa bouw ook nietZolang het maar correct is.
en punt 5, in den bosch viel die mij niet eens op tussen die andere 2 geweldige hengsten (vond t net n braaf normaal lopend ruintje )
Gek he,je weet zeker ook wel wie daarop zaten..

Spectaculair wil niet altijd zeggen dat het ook goed is.Ookal lijkt het zo.Als je dan de hengst zo graag wilt beoordelen,kom dan met goede argumenten.

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:47

missmiekie schreef:
Sammie schreef:

Volgens mij is de boodschap duidelijk genoeg

Maar ik ben het grotendeels met Nils eens. Het kwpn zoekt toppers en geen brave recreatiepaarden-> Ben ik het mee eens.
Maar het karakter blijft ook een onderdeel waarop ze beoordeeld worden, een rothengst(om het even cru te zeggen) zullen ze MINDER SNEL goedkeuren. Ik zeg minder snel omdat ze Jazz ook hebben goedgekeurd en die was in zijn jonge jaren ook niet de liefste(zacht uitgedrukt)

Wat moet het kwpn met al die toppers,als er niks van overblijft als er een "normale" ruiter op gaat zitten? {Als die uberhaupt blijven zitten}

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:48

Karin schreef:
Het is niet de bedoeling dat dit topic een slowchat wordt. Graag alleen inhoudelijk reageren of anders een nieuw topic starten in de HK.

Volgens mij is het nu wel goed geweest.