Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:Kaja schreef:Zij zien het nut ook niet in van onze grootscheepse zoekactie naar OCD....![]()
![]()
Nee want dat onderzoek word bij het w.p.n. toch niet openbaar gemaakt, je zou eens bevrinde hengsten eigenaren kunnen schaden ,
Let op mijn worden het onderzoek komt in de onderste la
!! 
Mireille1970 schreef:Van wat ik heb begrepen worden de gegevens openbaar gemaakt in cijfers... dus zonder naam en toenaam...

!!

Mireille1970 schreef:Nee geen namen van eigenaren van de geteste paarden....
En als je van nature niets gelooft zul je nooit weten of dat de goede cijfers zijn, maar dan kunnen we beter niets meer schrijven of publiceren als het toch nooit wordt geloofd...

Mireille1970 schreef:Dat zouden ze toch ook melden na uitkomst?
arie53 schreef:Mireille1970 schreef:Dat zouden ze toch ook melden na uitkomst?
Wanneer, in 2020 ?????
arie53 schreef:
We hebben ook eens een onderzoek gehad naar hoefkatrol, dat ONDERZOEK is ook in de onderste la gebleven , want daar kwam toen uit dat de hengst l*invasion de grote boosdoener was , maar ja die hengst was van van Binsbergen oud voorzitter van het nieuw gevormde w.p.n. ,en er is een spreekwoord DOEN ZE HET EEN KEER DOEN ZE HET 2 KEER
, dus toen had jij nog een wij gevoel. 
sarabande schreef:arie53 schreef:
We hebben ook eens een onderzoek gehad naar hoefkatrol, dat ONDERZOEK is ook in de onderste la gebleven , want daar kwam toen uit dat de hengst l*invasion de grote boosdoener was , maar ja die hengst was van van Binsbergen oud voorzitter van het nieuw gevormde w.p.n. ,en er is een spreekwoord DOEN ZE HET EEN KEER DOEN ZE HET 2 KEER
We hebben, dus toen had jij nog een wij gevoel.
De rest van fokkend Nederland is daarna verder gegaan.
arie53 schreef:
dat was 100 streken geleden, ik ben toen mijn eigen weg gegaan ,en het soort mensen zoals u zijn er gebleven!!!!!
Citaat:het soort mensen zoals u zijn er gebleven

Kaja schreef:arie53 schreef:
dat was 100 streken geleden, ik ben toen mijn eigen weg gegaan ,en het soort mensen zoals u zijn er gebleven!!!!!
arie53 schreef:[
Ik bedoel het soort mensen dat alles wat een bestuur
zegt voor waar aan neemt,
wat is daar beledigend aan? om dat te signaleren ,
je hebt nu eenmaal mensen met autoriteit angst
;)
ceasario schreef:Toegift.
Waarom stem ik voor Europa omdat ik dan
tegen de betuttelende Nederlandse Stamboeken stem.![]()
sarabande schreef:, ik ben blij dat het KWPN daar wat aan doet.
Uit het feit dat men er van uit gaat dat de eigen keuze veel beter is dan die van een ander, spreekt een
domme arrogantie.

sarabande schreef:Leuke theorie Joost, maar probeer maar eens een goed paard met OCD te verkopen, ik ben blij dat het KWPN daar wat aan doet.
Mireille1970 schreef:Mijn vraag is eigenlijk: "willen we de erfelijkheid ervan weten?"...
JA omwille van het tegengaan van OCD
NEE omwille van de veelgebruikte hengsten die er een knauw van zouden kunnen krijgen EN die veel ook goede paarden geven die eventueel geopereerd worden in een vroeg stadium ofwel gezond zijn en blijven...
!!