Helaas net geen ster erop.
Ze hadden een kleine bemerking op de sprong en daarom kreeg ze 67 voor exterieur en voor beweging had ze 72.
Jammer maar ik had het wel al verwacht.
Nou morgen nog twee en dan heb ik weer drie stallen meer vrij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nu nog hopen dat er een klein scandic-je in zit. Zijn we weer helemaal blij. trudydejong schreef:Ow oke.
Vrijdag gaat mijn 3 jarige ook naar de CK. Ze had bij de SK een score van: 72 ext, stap 72, draf 73 en galop 73.
Dus dan wordt ze waarschijnlijk niet voorlopig keur als ik naar jou score kijk.
Kan je uitleggen tot welke plaats ze voorlopig keur wordt? Zijn misschien wel domme vragenm, maar sorry.
memiro schreef:Geen punten het is een plaatsing van de beste ster merries, mijne had op de SK ex 74, stap 76 draf 82 galop 74
als je dat niet al was...
masja schreef:trudydejong schreef:Ow oke.
Vrijdag gaat mijn 3 jarige ook naar de CK. Ze had bij de SK een score van: 72 ext, stap 72, draf 73 en galop 73.
Dus dan wordt ze waarschijnlijk niet voorlopig keur als ik naar jou score kijk.
Kan je uitleggen tot welke plaats ze voorlopig keur wordt? Zijn misschien wel domme vragenm, maar sorry.
In je onderschrift staat voor draf 75...
Wel mooie punten zeg!
Op naar de voorlopig keur! 
trudydejong schreef:Ow oke.
terorita schreef:de 3 jarigen merries starten om 9 uur
de pavo cup rond 12.30
de hengst veulens om 14.15
de merrie veulens 0m 14.30
of doen ze alleen de kopstukken?
Bacannie schreef:Even een vraagje. Komt er op de CK ook een prof. fotograaf foto's maken van de paarden? Zou het namelijk wel leuk vinden zo'n mooie bewegingsfoto te hebben...of doen ze alleen de kopstukken?