Celien had gisterochtend een heel klein beetje vocht in de baarmoeder, na het insemineren. Dus voor de zekerheid gespoeld en twee dagen oxy. Ze maakt het me weer spannend..

Iemand een positieve zwangerschap na het spoelen gehad?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel veulens al in maart, leuk!
 Veel veulens al in maart, leuk! Nu maar duimen
 Nu maar duimen Jammer van het vocht. Ik weet het zo niet meer van de vorige keren
 Jammer van het vocht. Ik weet het zo niet meer van de vorige keren  Spoelen heb ik tenminste nooit gedaan, wel oxy spuiten
 Spoelen heb ik tenminste nooit gedaan, wel oxy spuiten

Wij bieden tijdelijke en vakantiestalling aan. Deze Fries gaat volgende week emigreren naar Frankrijk. Ondertussen heb ik haar ook beleerd. Fijn dat ze drachtig kan verhuizen
  Wij bieden tijdelijke en vakantiestalling aan. Deze Fries gaat volgende week emigreren naar Frankrijk. Ondertussen heb ik haar ook beleerd. Fijn dat ze drachtig kan verhuizen  

Nou het mag van mij! Ik haal haar morgen half 8 lekker naar huis
 Nou het mag van mij! Ik haal haar morgen half 8 lekker naar huis  

Dus eerder kan wel maar dan moet het daarna nog een keer
 Dus eerder kan wel maar dan moet het daarna nog een keer                                                         

. Drachtig worden is meestal niet erg ingewikkeld,  gaat meestal wel vrij snel goed, het ei was ook weg de volgende dag. Maar er waren wel 2 eitjes  ... Op naar de 18 dagen.
 . Drachtig worden is meestal niet erg ingewikkeld,  gaat meestal wel vrij snel goed, het ei was ook weg de volgende dag. Maar er waren wel 2 eitjes  ... Op naar de 18 dagen.  .
 .

. Laat het alsjeblieft goede (merrie)zaadjes zijn en laat dit mogen lukken.
 . Laat het alsjeblieft goede (merrie)zaadjes zijn en laat dit mogen lukken. 

Of is dat om te zien of ze misschien toch een dag eerder moet?
 Of is dat om te zien of ze misschien toch een dag eerder moet? 
  Ik heb ze nooit 24/7 buiten (woon aan de A7 en wolven in de buurt) maar denk dat een maand oud veulen wel 24/7 er uit kan. Wel beetje afhankelijk van het weer. Zou ze niet hele dagen in de zeikregen willen
 Ik heb ze nooit 24/7 buiten (woon aan de A7 en wolven in de buurt) maar denk dat een maand oud veulen wel 24/7 er uit kan. Wel beetje afhankelijk van het weer. Zou ze niet hele dagen in de zeikregen willen Nog 9 dagen te gaan
 Nog 9 dagen te gaan