Gefeliciteerd met deze knappe man! Wat een plaatje
Wat betreft namen vind ik zelf deze gaaf; wild goldrush, wild gilded sky, golden wildmist, wild solstice, Eternal wild dream, wild dreamer's gold, limnious wild dream.
Ik denk dat we er wel uit zijn. Iedereen heel erg bedankt voor alle ideeën! Ik zal proberen vandaag mooie foto van hem te maken, dan zal ik zijn naam ook gelijk bekend maken.
Gisteren de kleine man voor het eerst in de paddock gezet. Het is echt nog zo'n broekie. Loopt zo in het stroomdraad en incasseert alle klappen. Tis zonde, gelukkig begreep hij later dat hij er niet tegenaan moest blijven staan hij is super knap maar nog zo in de kreukels. Wind kwam van rechts zal met de tijd helemaal rechttrekken. Het lopen is daarom nog wat onhandig, maar hij doet zo zijn best. Wacht maar over een paar dagen
Shadow doet het echt geweldig. Hij is mooi recht getrokken. Heerlijk actief ventje voor het eerst een halster aan. Dat ging ook allemaal prima.
Ik heb ook al even Geen echte update gemaakt van Zirkonia. De kleine is mega druk. Haar buik stuitert gewoon op en neer. Zal wel een merrie zijn
Ik zal dit weekend nog foto's van haar proberen te maken
Ik wilde ze vandaag samen op de wei zetten. Hopelijk snap de kleine man nu goed wat stroom is Ik zal ook kijken of de fotograaf binnenkort tijd heeft om foto's te maken. Shadow is elke dag knapper aan het worden.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-25 20:13
Het ging zo goed op de wei echt genieten. De kleine wilde al naar zijn broertje. Dat mocht nog niet van Wild Thing. Ik gok dat ze al snel samen spelen het was genieten. Ik zal later video's plaatsen.
Dankjewel voor alle naam suggesties. Maar deze sprong er voor mij echt uit.
Wat heerlijk!! Ik vind het veulen van Rosa wel echt zo gaaf!! Zijn kleur en die paar drafpassen tussendoor, volgens mij wordt dat ook een hele gave!!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-25 15:19
Die van Rosa is heel leuk! Maar die van Wild Thing is ook echt een plaatje. Ze zijn allebei echt mega gaaf.
Gisteren stonden ze voor het eerst buiten met de merrie kudde ernaast. Wild Thing is slim, die komt niet in de buurt van het draad en anders stuurt ze de kleine weg. Rosa hsd het er nog een beetje moeilijk mee