Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:De Geldersen komen over het algemeen ook niet bij de beste ruiters terecht, daarnaast zijn het jonge hengsten in een spannende omgeving. Ik zou er niet te snel over oordelen..hoe hard of zacht de mond is ligt echt aan de manier waarop ze gereden/ getraind worden en niet aan de dieren zelf.
Earth schreef:Elisa2 schreef:De Geldersen komen over het algemeen ook niet bij de beste ruiters terecht, daarnaast zijn het jonge hengsten in een spannende omgeving. Ik zou er niet te snel over oordelen..hoe hard of zacht de mond is ligt echt aan de manier waarop ze gereden/ getraind worden en niet aan de dieren zelf.
Ja dat is soms ook wel waar hoor. Maar dan nog met flink aangesnoerde neusriem is gewoon jammer.
[ Afbeelding ]
https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=620554AB
Fly_high schreef:Is die eerste Mexpression en tweede Markant? Of kijk ik verkeerd?
Die minder fijn lopende hengsten zijn in dit geval beide hele grote jongens (rond 175cm als ik me niet vergis),deze zijn echt erg uitdagend om correct te laten lopen op deze leeftijd. Zeker als men voor een plaatje gaat die op verzameling moet lijken... Ik zou dan iig niet al te snel conclusie trekken dat ze niet fijn in de mond zijn of wat tekortkomen qua karakter