Dank je wel! Hoop dat de filmpjes snel online staan, dan kan ik hem terug kijken. Ik vind er tot nu toe niet echt 1 bovenuit springen. Alleen de Zapatero VDL vond ik heel leuk, meerdere met mij aan het applaus te horen.
31 vd 34 hengsten door En dan morgen nog een halve dag, ben benieuwd hoeveel er bij komen. Op afstamming veel leuke paarden, ben het zeker eens met de 4 die naar de kampioenskeuring mogen. Maar 31 vind ik persoonlijk wat overdreven, ben benieuwd of ze zich opwaarderen onder zadel straks.
Kunnen jullie gewoon in de livestream? Ik kon normaal gewoon inloggen met m'n lidnummer, heb nu een gratis account aangemaakt omdat ik ineens een e-mailadres in moest vullen ipv lidnummer. Toen kreeg ik 2 seconde beeld en daarna "een moment geduld aub"
Nezzie
Geplaatst: 02-02-17 09:13
Ook hier Een moment geduld a.u.b.. Zowel op de laptop als op de mobiele app. Storing, denk ik.
Vraagje: ik zie op de site dat ik nog voorverkooptickets kan bestellen voor vandaag, zaterdag of een passe-partout. Niet voor morgen. Is vrijdag uitverkocht?
Krijg je tijdens de livestream reclame? Ik had de app van de week gedownload en zat wat filmpjes te bekijken maar voor elk filmpje 30 seconden reclame... vrees dat dat niet over is zodra alleen de betaalde leden nog kunnen kijken.