Doe je ook aan kraamvisite
(Bij ons op de manege 3 merries bevallen.. allen een merrieveulen, nu nog 1.. ben benieuwd wat daar uit gaat komen!)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Blijft leuk hè? Grinnik "dat ben ik". Mooie opmerking.
Leuk zeg, alles goed gegaan? Oh en kraamvisite is altijd welkom hoor....
Het is die tijd van het jaar...

Arianne schreef:Ik hoorde van kuikens dat als je de temperatuur wat hoger zet, er meer hennetjes komen. Manlief heeft geëxperimenteerd met de vorige groep en wat denk je? Heel veel hennen! Moeten we dan eerst onze hengsten maar onder een warmtelamp zetten voordat ze gaan dekken?
Gefeliciteerd met alle veulens!
ik vindt zelf Kyona het mooist
We missen zelden een geboorte en dit jaar de helft! Snap er niets van.
Meestal lopen ze hier al eeuwen van tevoren met alarm om, dus zijn we normaal gesproken juist zo voorzichtig. Bah... Nare smaak in mijn mond. Wij denken inderdaad ook dat het dood geboren is: dat het bv gisterochtend toen ze zich niet zo okay voelde mis is gegaan. Als je ziet hoe het veulen incl nageboorte er nu ligt bevestigt dat ons gevoel wat. Maar je blijft je afvragen ' wat als?' Helpt niet meer, ik weet het. Maar toch.... 
.

Ja, moest nog aan jou denken, de hele toestand van vorig jaar. Zijn er meer die dat is overkomen, maar door onze 'hengsten-band'
schoot jij me te binnen. Jij weet hoe ik me nu voel. Toch de veulentjes in de wei, maar je oh zo stom voelen dat je niet voorzichtig genoeg geweest bent.... Nee, deze had nog minder uier dan Bibian pas, dus het was echt niet te verwachten. Domme pech, ik weet het.