enter en twenter keuring + nmprs show 29 juni 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:33

Wat me ook opvalt: lijkt wel of de theaterklasse elk jaar mooier en uitgebreider wordt, nog even en het wordt professioneel, die outfits waren zo mooi! Niet alleen de kinderen of alleen de paardjes maar echt mooi allebei en op elkaar afgestemd. Hoog roze gehalte :P :P <3
Sap ik zat bij de MHS Shop even bij te komen en zelfs van die afstand viel Blaze in de liberty meteen op, ik denk dat er maar weinig paardjes zijn met een mooiere kleur en daardoor ook uitstraling, ik wist meteen dat het Blaze was.

Nathalietje, mag ik de foto van Regal van je pikken?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 20:34

tuurlijk mag je dat tosadog. had ook al plaatje van robert schol op facebook voorbij zien komen hij was heel trots op regal.
ik vond de theater klasse ook echt ontzettend leuk om te zien vooral de afstemming zowel paardjes als kindjes echt prachtig denk dat ik maurice voor volgend jaar ook maar mee laat doen
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 30-06-13 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:36

Wauw! Mooie foto's! Die van Clever zijn ook gaaf, ben ik heel blij mee! Straks een lijstje maken welke ik van Lieselotte ga bestellen :)

Ik heb eigenlijk altijd een cap op, en maar goed ook, want er zat een flinke afdruk op mijn cap waar ik de paal geraakt heb. Een bodyprotector had ook fijn geweest.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:36

Viel mij ook al op van de theater klasse. Er was echt werk van gemaakt. Ik wil graag dat mijn broertje volgend jaar mee doet

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:39

Dankjewel Nathalietje; ja als echte Derper is ie trots op zijn paardje! ;)

NathalietjeB

Re: enter en twenter keuring + nmprs show 29 juni 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 20:42

maar staat regal dan ook nog eens zo dichtbij ja heb em dan ook heel erg gefeliciteerd met ze mooie man t is echt gegunt hij liep echt waanzinnig en hij zag er mooi uit.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:45

Als er toevallig nog mensen zijn die fotos van macy hebben zat in rubriek 5 in de blauwe ring weet zo niet meer a,b of nog wat. Of Foto's van de kampioensring 1 jarige merries minimaat

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:51

Hij is mijn vriend :D Regal staat bij ons in Zwaagdijk. ;)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-13 21:31

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 22:52

ik vind ook de kleur van blaze zóóó mooi <3 en dat koppie is geweldig , érg leuk dier :j

mooie foto's trouwens allemaal, en véél foto's van yuma's broertje en zusje :D

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:33

Laatst bijgewerkt door balance op 03-07-13 01:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto topic; max 2 ter illustratie

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:51

Laatst bijgewerkt door balance op 03-07-13 01:51, in het totaal 1 keer bewerkt

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:18

Afbeelding

Afbeelding

rups heb ik ook vind ze zelf alleen vrij donker, kan ze wel plaatsen, maar bewerken lukt niet momenteel

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:56

Manda schreef:
Wauw! Mooie foto's! Die van Clever zijn ook gaaf, ben ik heel blij mee! Straks een lijstje maken welke ik van Lieselotte ga bestellen :)

Ik heb eigenlijk altijd een cap op, en maar goed ook, want er zat een flinke afdruk op mijn cap waar ik de paal geraakt heb. Een bodyprotector had ook fijn geweest.

Zeker goed dat je die op had! Ik schrok wel, zag hem wegtrekken en dacht direct al 'o, o, als die bocht maar goed gaat'. Niet dus. Balen ook van je kar, die was flink verbogen geloof ik? En maar hopen dat je man nog weer voor een kar wil staan. Hij is wel knap zeg! Hoe groot is hij eigenlijk?

Hier nog een fotootje van toen het nog wel goed ging:
Afbeelding

Ga nu beginnen aan mijn foto's, helaas het weekend niks kunnen doen.. Laptop wilde niet meewerken.

Nog vast één van de dikke haarbos van Nelson:
Afbeelding

ps. de scherpte mist altijd weer door het uploaden, ben er nog niet achter hoe je die behoudt, iemand die mij daar een tip voor kan geven?

MHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 11:55

Wij vonden het ook een super dag.
We hebben onze foto's op Facebook gezet voor de liefhebbers :D

Sorry verder niet bijgelezen een te druk weekend gehad :P
Iedereen gefeliciteerd met zijn behaalde resultaten *\o/*

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 12:40

Iedereen gefeliciteerd met de mooie resultaten!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:59

Wauw Kimmej wat mooi!!! Wat liep Clever mooi he *D

Met mijn wagen is het goed hoor! Sterke wagen, echt amper schade. De bomen leken zo verbogen omdat het verende bomen waren en hij gedraaid was in de bouten, de bomen zelf zijn niet eens verbogen. Mijn zwager kan hem makkelijk maken, twee nieuwe bouten erop en rugleuning rechtbuigen en hij is deze week alweer af als het goed is :).

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:29

Oh dat is goed om te horen, gelukkig dat de schade zo meevalt!

Ja Clever liep trots met het front erop, al vind ik je andere vent op de foto's ook erg expressief, maar wellicht kon je die ook iets meer 'los' laten van voren ;-)

Ik heb de foto's bijna af, nog een paar uit de obstakelklasse en dan de liberty alleen nog.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:53

Ben benieuwd! Ik heb al een paar prachtige foto's via mail gehad, ben er super blij mee!!

Ik heb mijn twee mannen sinds vorig jaar ook in tweespan en tandem lopen, ze zijn heel gaaf samen, vooral in tandem. Maar na deze actie toch weer even een aantal stappen terug en daarna eerst weer goed doortrainen in enkelspan, de rest komt wel weer.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:05

Foto's van Rupsje mogen altijd :D (klein vos hengstje voor degenen die hem niet kennen :P ) Of van mijn bruinbonte ongeschoren merrie in de Liberty of Obstakel! Liefst geen foto dat ik met mijn gezicht op de grond lig :P Alhoewel, best grappig, al vinden mijn spieren nog steeds van niet :D

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 01:28

Knolselder schreef:
Foto's van Rupsje mogen altijd :D (klein vos hengstje voor degenen die hem niet kennen :P ) Of van mijn bruinbonte ongeschoren merrie in de Liberty of Obstakel! Liefst geen foto dat ik met mijn gezicht op de grond lig :P Alhoewel, best grappig, al vinden mijn spieren nog steeds van niet :D

Viel jij met de liberty doordat je voet achter dat tapijt bleef hangen? Dan weet ik namelijk wie je bent haha. Zal ik even voor je kijken. Geloof dat ik wel wat heb haha. Niet dat je op je neus ligt hoor. Ik ben dat echt een flutfotograaf, heb ook niks van de actie van clever haha, ik laat dan altijd de camera zakken hahaha :7

Heb je even een voorbeeld van je vosse hengstje? Of is dat die zo'n zwevende draf had bij de liberty?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 09:14

kimmej ik heb hierboven ergens een foto geplaatst van Annelies met rups, en idd, die zweefde door de bak :~

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-13 10:57

ook hier geen actie foto's had tegen mijn zusje gezegd dat ze dat soort dingen van mij niet op foto mocht zetten.. en dat van clever vond ik gewoon zelf dood eng me hart zat ergens in me keel en me handen trilde als een rietje maar wel fijn dat je kar in ieder geval vrij weinig schade heeft manda

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:29

Knolselder schreef:

Is dit rupsje?
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-E76E3NSH.jpg

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:55

Knolselder schreef:

Oke, hier komen ze dan. Heb er nog wel wat van Rups in de Liberty en prijsuitreiking maar anders wordt het wel een heel erge fotospam.
Gekke/ lelijke achtergronden (zoals die linten... of andere storende factoren) kunnen eventueel weggewerkt worden.

Eerst Rups:
Afbeelding

Afbeelding

http://farm6.staticflickr.com/5322/9192 ... f32fb2.jpg

Zie dat deze hier wat grauwig toont, dat is hij niet!!
http://farm3.staticflickr.com/2856/9192 ... 689aea.jpg

En de obstakelklasse:
http://farm8.staticflickr.com/7373/9189 ... 695be2.jpg

http://farm4.staticflickr.com/3770/9192 ... ba7cd9.jpg

Geen fotografisch hoogstandje, maar om te laten zien dat ze inderdaad alleen met haar voorbenen de brug over ging := :
http://farm8.staticflickr.com/7422/9192 ... 4f823f.jpg
Laatst bijgewerkt door balance op 03-07-13 02:21, in het totaal 1 keer bewerkt