Net een week internetloos vakantie gevierd. Nu weer thuis, snel klikkerdeklik naar dit topic om veulie te kijken...... nog niks Maar wel andere mooie veuliefotos
Het is een meiske en ik vind haar helemaal het einde!! Wat ben ik blij met haar
Vannacht om 1.00 uur was Zilla al wat onrustig, bijten naar alles wat bij haar in de buurt kwam en ze joeg drie jonge dieren letterlijk het draad in, ben waar weer rustig weg gegaan, ze werd erg onrustig van mij. Vanmorgen rond half 8 lag Zilla midden in de wei en stond haar mooie meisje al lekker naast haar, manen nog iets nattig, nageboorte er netjes af, darmpek ook gevonden en ze ZOOOOOOOOP!!
Yeah gaaaaaaf!!! Het blesje erbij!!! Super gefeliciteerd! Maar de grote vraag, vos of palo. Eerst dacht ik vos omdat ze wat rood lijkt maar daarna dacht ik hmm ze is errug licht
wauw wat en knappert! en je hebt wel geluk met al die meisjes zeg
CarinaR
Geplaatst: 09-06-13 11:52
Gefeliciteerd hoor!!
Lisanfellow
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 12:00
Dank jullie wel
Ik weet haar kleur echt niet, ze heeft wel blauwige oogjes, maar niet zoals die van Ayla toen, maar kon het ook nog niet zo heel goed zien, ff afwachten tot ze wat droger en ouder is.
Lisanfellow
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 12:05
Zo dat was het even hoor
joann123
Geplaatst: 09-06-13 12:06
Ahh
xElienx
Geplaatst: 09-06-13 12:19
Wouwwwwwwwwwww!!! Die is gaaf!! Mini-bleees een prachtig palotje en zo te zien ook nog overo!! Mooooi. Gefeliciteerd!!
Ik was alleen vannacht niet naar huis gegaan. Stel dat er wat mis gaat.....
Lisanfellow
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 12:37
Ja heb je gelijk in Elien, maar toen ik kwam was alles rustig iedereen sliep en stond rustig te dutten, daarna ging het juist mis. Zilla werd boos op iedereen en werd vreselijk onrustig, ze zijn het niet gewend dat ik daar in het donker ben. Ze werden er vreselijk gespannen van.