Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smeetjoew schreef:CubaLibre schreef:Die hengst (Expo dus) komt van onze stal af en is echt niet alleen een plaatje om te zien maar kan mega lopen en is super in de omgang. We hebben dan ook het geluk dat we m vaak genoeg zien.
Smeetjoew ik vraag me af of het dan dezelfde merrie kan zijn want de moeder van deze is voor zover ik weet altijd in bezit van onze staleigenaresse geweest ....
In ieder geval ben ik blij dat hij door is, nu morgen nog.....
Je moet mn post nog maar een keertje goed doorlezenIk zeg alleen maar dat onze merrie uit dezelfde moederlijn komt, that's it en daarom ben ik wel geinteresseerd in die Wynton.
En wellicht is het wel zo dat wij onze merrie van jullie staleigenaresse hebben gekocht? Woont ze in Son?
ceasario schreef:Bucephalus schreef:Ben blij voor de eigenaren van Elancourt, d'r zit dan ook een beste sportstam achter en de moeder van de hengst (B-tje) zal dit jaar nog wel van zich doen spreken. Die kan zo goed lopen..!
veel lopen ,weinig dragen.. mijn opinie he.
Kijk ook maar naar het verschil met Ampere-Juventus
http://www.kwpn.tv/?page_id=99&s1item=x ... =1#s1media
Dwyne schreef:Karijn sluit me helemaal bij je aan. Echt genoten zoals Sjaak alle paarden rondstuurde ook met de paardenwissel was hij heel constant en speelde super in op het paard.
Voor de twitterverslaafden...kijk eens op facebook daar doet het kwpn heel fanatiek bericht van alle gebeurtenissen op de HK.
Liep gisteravond inderdaad wel erg uit...was uiteindelijk half drie thuis en om zes uur ging de wekker weer...Maar ach die ene keer in het jaar! Heb wel enorm genoten die twee dagen.
Dwyne schreef:Wat we al niet over hebben voor de HK! Baal wel dat ik er morgen niet bij kan zijn, hengst die bij mijn paard op stal staat is ook door naar de 3de bezichting en wordt geveild voor de select sale. Altijd leuk om te zien.
Dwyne schreef:Ja dat zeker! Je kan daar toch meer uithalen dan uit de 3de bezichtiging. Zaten ook wel hengsten tussen vergeleken met de 1ste bezichtiging die echt positief verbeterd waren en een aantal waarvan je had verwacht dat het meer was dan ze nu lieten zien. Ben benieuwd wie er door gaan morgen.
smeetjoew schreef:Staar je er niet blind op... Op een papiertje kun je niet rijden
Toch ben ik evengoed heel benieuwd naar de Wynton x Belisar. Wij hebben zelf een Dreamcatcher x Diamond hit x Belisar met dus dezelfde Belisar merrie.
Suzanne F. schreef:Negro preferent verklaard en er was een showblokje met enkele nakomelingen. Eentje onder Anne van Olst was echt een talent, geen idee hoe hij heette. Moet eerlijk bekennen dat de anderen me niet echt konden bekoren.