Kwpn hengstenkeuring 2011/2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elllis

Re: Kwpn hengstenkeuring 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:06

Erg knappe paarden gezien vandaag ik heb genoten !!

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:12

smeetjoew schreef:
CubaLibre schreef:
Die hengst (Expo dus) komt van onze stal af en is echt niet alleen een plaatje om te zien maar kan mega lopen en is super in de omgang. We hebben dan ook het geluk dat we m vaak genoeg zien.

Smeetjoew ik vraag me af of het dan dezelfde merrie kan zijn want de moeder van deze is voor zover ik weet altijd in bezit van onze staleigenaresse geweest ....

In ieder geval ben ik blij dat hij door is, nu morgen nog.....

Je moet mn post nog maar een keertje goed doorlezen ;) Ik zeg alleen maar dat onze merrie uit dezelfde moederlijn komt, that's it en daarom ben ik wel geinteresseerd in die Wynton.
En wellicht is het wel zo dat wij onze merrie van jullie staleigenaresse hebben gekocht? Woont ze in Son?

Ik weet welke merrie je hebt en ook dat het de moederlijn is maar het stond n beetje raar in je post vandaar mijn opmerking...

maar wel leuk om te weten waar bamba is en ook dat ze dragend is! Ben benieuwd naar haar veulen. Ik heb haar ook nog gereden om te kijken of ik dr wilde kopen, echter ben ik gevallen voor mijn huidige ruin :)

en ja, inderdaad son.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:14

elllis schreef:
Erg knappe paarden gezien vandaag ik heb genoten !!

Fijn toch. :+

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:23

ceasario schreef:
Bucephalus schreef:
Ben blij voor de eigenaren van Elancourt, d'r zit dan ook een beste sportstam achter en de moeder van de hengst (B-tje) zal dit jaar nog wel van zich doen spreken. Die kan zo goed lopen..!

veel lopen ,weinig dragen.. mijn opinie he.
Kijk ook maar naar het verschil met Ampere-Juventus

http://www.kwpn.tv/?page_id=99&s1item=x ... =1#s1media

Lijkt LA mank op het einde van de video.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 21:49

Wat vonden jullie vd Sorento's ? (ik ben gister en eergister naar de HK geweest).
maar was wel benieuwd, hoe ze waren :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:03

Karijn sluit me helemaal bij je aan. Echt genoten zoals Sjaak alle paarden rondstuurde ook met de paardenwissel was hij heel constant en speelde super in op het paard.

Voor de twitterverslaafden...kijk eens op facebook daar doet het kwpn heel fanatiek bericht van alle gebeurtenissen op de HK.

Liep gisteravond inderdaad wel erg uit...was uiteindelijk half drie thuis en om zes uur ging de wekker weer... _O- Maar ach die ene keer in het jaar! Heb wel enorm genoten die twee dagen.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:18

Dwyne schreef:
Karijn sluit me helemaal bij je aan. Echt genoten zoals Sjaak alle paarden rondstuurde ook met de paardenwissel was hij heel constant en speelde super in op het paard.

Voor de twitterverslaafden...kijk eens op facebook daar doet het kwpn heel fanatiek bericht van alle gebeurtenissen op de HK.

Liep gisteravond inderdaad wel erg uit...was uiteindelijk half drie thuis en om zes uur ging de wekker weer... _O- Maar ach die ene keer in het jaar! Heb wel enorm genoten die twee dagen.

Ik was 3 uur thuis :')

de nacht op dinsdag-woensdag nog geen 2 uur slaap gehad, rond half 7 in de auto. en gisteren ook om half 7 weer.
Was vandaag echt helemaal niks waard :+

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:46

Wat we al niet over hebben voor de HK! Baal wel dat ik er morgen niet bij kan zijn, hengst die bij mijn paard op stal staat is ook door naar de 3de bezichting en wordt geveild voor de select sale. Altijd leuk om te zien.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:52

Dwyne schreef:
Wat we al niet over hebben voor de HK! Baal wel dat ik er morgen niet bij kan zijn, hengst die bij mijn paard op stal staat is ook door naar de 3de bezichting en wordt geveild voor de select sale. Altijd leuk om te zien.

ik ben er morgen helaas ook niet bij. De paarden moeten weer aan het werk.
Ik ben blij dat ik de 2e bezichtigingen vd springhengsten gezien heb, kan ik voor mijzelf al een aardig oordeel over uit halen :)

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 22:56

Ja dat zeker! Je kan daar toch meer uithalen dan uit de 3de bezichtiging. Zaten ook wel hengsten tussen vergeleken met de 1ste bezichtiging die echt positief verbeterd waren en een aantal waarvan je had verwacht dat het meer was dan ze nu lieten zien. Ben benieuwd wie er door gaan morgen.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:03

Dwyne schreef:
Ja dat zeker! Je kan daar toch meer uithalen dan uit de 3de bezichtiging. Zaten ook wel hengsten tussen vergeleken met de 1ste bezichtiging die echt positief verbeterd waren en een aantal waarvan je had verwacht dat het meer was dan ze nu lieten zien. Ben benieuwd wie er door gaan morgen.

klopt, er waren wat verbeterd!
Al vond ik dat ze ook een paar hengsten doorlieten, die ik niet goed genoeg vond. maar goed dat houd je toch wel denk ik.

Vond ook dat er een aantal hengsten vd hengstencompetitie positief vooruit waren gegaan.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:08

Had ook wel bij een paar zoiets van waarom gaat dat door, maar als ik dan de filmpjes terugkijk snap ik het van sommige ergens wel weer. Vanaf de jurytafel is het beeld toch net wat anders dan vanaf waar ik op de tribune zat. Maar je zal altijd houden dat niet iedereen het ermee eens is, kwestie van smaak. Zo vond ik de Berlin niets terwijl de meeste mensen om me heen hem geweldig vonden...

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 23:32

nog niet eens zozeer om het springen (ook dat) maar ook de manier van 'aankomen' en de manier van bouw. Maar net wat je zegt, iedereen heeft toch een andere opvatting en het betekent niet gelijk dat je erbij moet gaan dekken, mocht hij goed gekeurd worden.

Ik vond de Berlin ook niet goed genoeg. Vond hem te straks in het lijf, met name middenstuk. achterhand was ik ook niet zo weg van, kwa springen.

edit; foutje

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:22

Die van mijn stage is helaas niet door 272 edison unaniem x lux
Dus gaat hij zaterdag naar de veiling :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 01:19

Ik ben weer thuis geglibberd. Apache en vivaldi zeer overtuigend! De l en m rubrieken niet gezien. Show imke mischa en tuigers was top.

Nu slapen, nog 1dag te gaan.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 02:17

pullaar schreef:
Veel afmeldingen voor vanavond owv het slechte weer,
het zal maar een "mager" avondje worden denk ik. Ook Adelinde heeft zich al afgemeld.

Volgens mij was Adelinde de enige. Zelfs Valegro was er. Ik vond het een top-avond!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 09:45

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:02

Ik ben gisteravond geweest. Was wel weer een keer leuk. Oud tegen jong was erg grappig en leuk om de oudgedienden weer eens terug te zien. De verrassing van de avond was toch wel Tommie Visser die dus kan zingen! Hij zong een prachtige versie van Let it be. Had niet misstaan in de Voice of Holland. :D

Vivaldi was een klasse apart, Apache was ook erg goed al waren ze volgens mij wat soepeler wegens eerdere resultaten.
Johnson liet al erg goede dingen zien, Amazing star viel ook positief op.

Negro preferent verklaard en er was een showblokje met enkele nakomelingen. Eentje onder Anne van Olst was echt een talent, geen idee hoe hij heette. Moet eerlijk bekennen dat de anderen me niet echt konden bekoren.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:13

Valegro toch wel? :D

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:27

Helemaal eens ceasario :j .

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:37

Suzanne F. schreef:
Vivaldi was een klasse apart

Ik zag vooral veel spektakel, maar vroeg me af hoe hij kan sluiten? Waarom werd dat niet getoond?

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:50

Suzanne F. schreef:
Negro preferent verklaard en er was een showblokje met enkele nakomelingen. Eentje onder Anne van Olst was echt een talent, geen idee hoe hij heette. Moet eerlijk bekennen dat de anderen me niet echt konden bekoren.

Nintendo volgens mij.

Showblok Negro vond ik het mooiste van de avond.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:58

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:02

Was dat niet netto??????? Gave bok ja!

Vivaldi woowww ooit gaat die zijn voorbeen nog hoger opgooien als totilas in de uitgestrekte draf!!

Johnson ook heel positief.

En ik vond wonderboy ook positief veranderd onder Dominique! Wat een sympathieke ruiter, fijn beeld bij het losrijden.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:04

rockey schreef:
Was dat niet netto??????? Gave bok ja!

Ja, volgens mij was het Netto.