Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
volbloedje schreef:Jockey, wat leuk, ik heb precies hetzelfde gedaan!!
Ook renpaarden getraind bij een particuliere renstal in Simpelveld (niet echt succesvolle paarden, maar evengoed leuk!) en degenen die niet geschikt waren voor de baan, omgeschoold tot rijpaard (dressuur). Hoewel ik dat best moeilijk vond, sommigen hadden toch wat teveel op de renbaan gelopen en dat kostte veel tijd om die rustig te krijgen tussen andere paarden. Die van mij hebben mijn zus en ik ook omgeschoold van renpaard naar dressuur, maar dat was 10 jaar geleden, toen ik nog wat meer lef had...ik heb M2 gereden met hem en als ik nu nog eens een stukje dressuur rij, kan hij ook een aantal Z-oefeningen.
Groetjes
Himyar schreef:Ik ben gevraagd of ik een aandeel wil kopen in een Engels Volbloed veulen. Het is het tweede veulen uit Lucky On Wings, die ik een aantal jaren geleden naar Engeland verkocht. Haar eerste veulen staat nu in training in Griekenland, erg jammer dat hij niet in Engeland is gebleven. Haar tweede veulen is nog wel in Engeland, hij wordt juli dit jaar verkocht op de veiling. Als ik nu een 25% aandeel in hem koop voor 300 Britse Pond en meedeel in zijn onderhoudskosten, dan krijg ik in juli 25% van de verkoopsom. Als zijn halfbroertje het in de tussentijd goed gaat doen in Griekenland, zal de waarde van dit paardje hoogstwaarschijnlijk stijgen. Ik ga er nog maar eens goed over na denken.