ik ben het er niet mee eens dat de Painted black x chronos, niet genoeg voorwaarts te rijden zou zijn. Ik zie wel degelijk de reactie van het paard op de ruiter, en zag vandaag dat de ruiter de opdracht had gekregen om dit paard veel te laten sluiten, en ik zag daarin veel werklust terug voor een vierjarige hengst die zich erg goed liet bewerken.
En ik vind de oscar ontzettend tegenvallen ivm veel andere hengsten zoals de sir donnerhall en bijv. de lord leatherdale, die naar mijn idee nog meer kracht moeten ontwikkelen waardoor ze zich straks wat meer kunnen dragen.
De oscar heeft nog minder kracht, en gaat ontzettend weinig gedragen en heeft daarbij de helft van de verrichting met zijn neus in de lucht gelopen, die is er gewoon niet klaar voor!
Nu ook nog even bij de nummers zetten wie het zijn Yvonne. Maar weer leuk om foto's te zien. Nu die van Sannah ook nog...
smeetjoew
Geplaatst: 21-04-10 16:41
Fijne foto's Yvonne! Wie is nr. 34?
essiesilly
Geplaatst: 21-04-10 16:42
bedankt voor het verslag en de foto s! ( al weet ik niet zo welke het zijn haha) de draffoto nr 34 vind ik heel gaaf tonen en de galop foto (de eerste)nrrr... 31
ayo
Geplaatst: 21-04-10 16:43
Dit zijn de namen bij de nummers
39 Winningmood x Contango x Belfalas xx x Raimond x Nimmerdor
38 Westpoint x Matterhorn x Indoctro x Saluut x Santa Luigi xx
37 Vivaldi x Donnerhall x Hemmingway x Zuidhorn x Eros
34 Sir Donnerhall x Pion x Elcaro x Ferro x Kronjuwel
30 Lauries Crusador xx x Wittinger x Smaragd x Eisenherz I x Sender
36 Uphill x Vincent x Zebulon x Symfonie x Mardus
31 Lord Leatherdale x Negro x Landadel x Ulster x Farn
32 Oscar x Corleone x Le Faquin xx x Marco Polo x Favoriet
29 Florencio x Jazz x Ulft x Amor x Grand Seigneur
Wow, de Oscar herkende ik helemaal niet! Hij toont hier al veel zwaarder dan op een eerdere foto van Kajanus. De Sir Donnerhall spreekt me erg aan vanaf de foto!
(ben altijd een meelezer geweest, maar kon 't even niet laten een berichtje te plaatsen ).
Ook hier een dankbare meelezer,bedankt voor de foto´s en de verslagen, vind het echt interessant om jullie bevindingen te lezen!
yvonnepuntnl
Geplaatst: 21-04-10 16:55
smeetjoew schreef:
Fijne foto's Yvonne! Wie is nr. 34?
Dat is zo'n paard waar je alleen maar goede foto's van maakt!
yvonnepuntnl
Geplaatst: 21-04-10 16:56
essiesilly schreef:
bedankt voor het verslag en de foto s! ( al weet ik niet zo welke het zijn haha) de draffoto nr 34 vind ik heel gaaf tonen en de galop foto (de eerste)nrrr... 31
paard met een heule beste galop!
smeetjoew
Geplaatst: 21-04-10 16:56
Wat een balans heeft die knol!
ThePast03
Geplaatst: 21-04-10 16:59
En nog een dankbare meelezer. Bedankt voor de foto's en verslagen, dit wordt echt gewaardeerd.