heeft iemand tips en weet iemand wanneer de oefenavond in ZH is? of is die al geweest ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pliensdream schreef:Ik heb mijn merrie ook opgegeven voor de keuring, ga soiets voor de alleer eerste keer doen!
heeft iemand tips en weet iemand wanneer de oefenavond in ZH is? of is die al geweest ?
Sjuimpje schreef:MargrietJonk schreef:Rare vraag, kun je ook met de oefen/ advies avond meedoen, zonder dat je aan de keuring zelf mee doet?
Lijkt mij wel, adh van een adviesdag kun je besluiten om wel of niet je paard aan de keuring deel te laten nemen
MargrietJonk schreef:Moeten ze bij zo'n adviesdag soms ook nog op de tis zijn?
Ik bedoel ingevlochten staart opgeschoren, strak in pak en zelf in zo'n wit pak?
Hindo2 schreef:MargrietJonk schreef:Moeten ze bij zo'n adviesdag soms ook nog op de tis zijn?
Ik bedoel ingevlochten staart opgeschoren, strak in pak en zelf in zo'n wit pak?
Nee hoor dat hoeft niet, het is een OEFEN dag.. Er wordt o.a. verteld hoe je je merrie het beste voor kan stellen, zodat de goede punten naar voren komen etc.