Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
diega schreef:Daar had ik nog niet zo goed bij stil gestaan. Dan valt Brabant voor mij af. Moet ik nog kiezen voor ZE of ZHJe mag gewoon naar de stamboek keuring naar keuze, alleen daarna moet je naar de Centrale keuring die daarbij hoort.
BV je gaat naar Wamel, de Dalhoeve voor stamboekkeuring, dan moet je naar de Centrale keuring in Gelderland = Ermelo. Heb je een Stamboekkeuring in Zuid Holland uitgekozen dan moet je ook naar de Centrale keuring van Zuid Holland.
Dus daar zou ik ook even naar kijken ivm reistijden.
Rhea schreef:De Stamboek keuring word o.a. in Alblasserdam gehouden. De Centrale Keuring van ZH wordt in Heerjansdam gehouden.Waar wordt de CK van Zuid Holland eigenlijk gehouden? Ik zie dat niet staan in het overzicht. Voor Alblasserdam staan er 2 dagen, kan dit kloppen?
claudianoa schreef:mandy, zie ziet er goed uit op de foto's. ben blij voor je dat het zo goed gaat. tot de keuring, of ga je ook naar de oefen avond?
sunny44 schreef:Ik heb even een vraagje ik heb een merrie met veulen die ik
beide graag wil keuren dit jaar. Moet ik dan en naar een rijpaardenkeuring en apart naar een veulenkeuring. Of word bijvoorbeeld bij een veulenkeuring die moeder ook "meegenomen"?