Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Saul schreef:Ik kreeg gister de rekening voor het enten van de schapen, het is dat de voorrijkosten zo hoog waren..
De enting van de schapen kostte 1.69 per stuk. Hoe dan? Die van mijn merrie was bijna 40.
Echt schapen zijn in alles zoveel goedkoper, bizar eigenlijk.
Kabayo schreef:Nou ik heb dus recent ervaring, maar hier zijn visitekosten nacht 144 euro en dan nog uurtarief dierenarts 252 euro.
Excl btw overigens
Ze komen trouwens wel gewoon als ik het nodig acht, maar de kliniek weet ook wel als ik bel dat het menens is en niet een dwarse scheet
Hennos ik zou de jeuk niet op dracht gooien eerlijk gezegd. Staart jeuken is normaal ivm de druk die er achter komt en dat gaat irriteren maar dit is wel abnormaal. Ik zou wellicht even een blik werpen naar de voeding of daar niet te veel suiker in zit. Of in het hooi. Wellicht even (opnieuw) laten testen? Staat ze op gras en krijgt ze merriebrok ?
Muronia schreef:Meelezer hier. Ik weet niet of het bij paarden ook kan maar ik had zelf richting het einde van mijn zwangerschap een jeuk-probleem. Ik had over mn hele lichaam enorme jeuk en bij mij kwam het ervan dat mijn lever minder goed ging functioneren omdat alles zo bekneld raakte. Het enige dat ik eraan mocht doen was mentholzalf smeren. Zoiets zou je in het bloed moeten kunnen zien dan.
CrazyCat schreef:Saul schreef:Ik kreeg gister de rekening voor het enten van de schapen, het is dat de voorrijkosten zo hoog waren..
De enting van de schapen kostte 1.69 per stuk. Hoe dan? Die van mijn merrie was bijna 40.
Echt schapen zijn in alles zoveel goedkoper, bizar eigenlijk.
Omdat ze weten dat ze het tienvoudige kunnen vragen als er equi voor staat.