Maar hoofden zijn natuurlijk ook een kwestie van smaak.
Maar hij is idd niet bloedmooi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Ik weet dat je op een hoofd niet kan rijden ...
carika schreef:Gisteren toevallig nog meer mensen naar de show avond in Groningen geweest?
Zackerey en Mac Toto waren er ook. Ze vertelden dat er 2024 maar 1 veulen verwacht wordt van Mac Toto.
Ik vind Mac Toto wel écht heel gaaf, ik ben benieuwd of ze hem 2025 tegen betere voorwaarden aanbieden daar hebben ze niks over gezegd.
kiko schreef:Dat zou inderdaad echt zonde zijn Janna. En wat gaat er met ze gebeuren. Als grasmaaier door het leven ?
Sabine_95 schreef:En ik presteer het om beide hengsten gebruikt te hebben de afgelopen 2 jaar,…
Dark veulen is nu een goed halfjaar en ben ik heel blij mee!
Taminiau jaarling komt morgen naar huis, uiteraard tussendoor wel geweest. Maar erg benieuwd hoe ze ontwikkelt is!
De merrie uit Dark Rousseau
[ Afbeelding ]
carola schreef:Met zo´n belachelijk hoog dekgeld van 3500 euro willen ze denk ik gewoon niet dat Mac Toto dekt. Zó bewezen is die hengst niet en Toto x Jazz is nou ook niet echt heel bijzonder bloed ofzo wat dat dekgeld rechtvaardigt.
Ikzelf kijk echt niet zo op het dekgeld, een paar honderd euro meer of minder kijk ik niet naar. Maar het moet wel een beetje ´normaal´ blijven, ik ga niet boven de 1750 euro.
s0173957 schreef:Ivm Taminiau, ik heb die ook 2x live gezien in Mechelen en ik weet niet of die wel het karakter zal hebben om het écht te maken. Z'n schrikken van de 2de dag was niet abnormaal, was echt de schuld van een ouwe rakker die rechtstond vlak voor z'n neus, maar daarvoor was de spanning er ook al.
Ik vind trouwens dat die z'n voorhand en achterhand niet bij elkaar passen, z'n achterbenen zijn te zwaar voor de rest lijkt het wel.
Ik vind overigens ook dat Glock geen ongelijk heeft met de sponsoring stop te zetten.
De manier waarop is natuurlijk bullshit, maar mzt de budgetten dat die gekregen hebben hebben ze gewoon slecht gewerkt.
Alleen HP op de Spelen,Gal zelfs geen reserve en die scoorde daar met een miljoenenpaard amper 0,047% hoger dan, met alle respect gezegd, Domien Michiels met Intermezzo, een heel normaal paard.
Ze hebben daar consistent de verkeerde paarden gekocht en zijn te hard blijven hangen in hun systeem terwijl er net veel meer rust en harmonie gevraagd wordt tegenwoordig.
Ik ben grote van fan de werkethiek van HP en als mens zelf, maar ze hebben echt niet goed genoeg gewerkt.
AM_Horses schreef:De beste wensen iedereen
Ik vond zijn hoofd ook niet heel mooi. Enkel durfde ik dit wel aan op mijn Jazz merrie met een pony hoofdjeerg leuk paard geworden. Heeft mijn merrie ook echt verbeterd.
Taminiau uit mijn Jazz x Juventus
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vond Taminiau als jong paard al talentvol. Het zou toch enorm jammer zijn als hij verder geen kansen meer krijgt door glock
Elisa2 schreef:Rijstijl speelt absoluut een rol zowel in beweging als qua spanning, maar Mechelen is ook een hele spannende ring. Hermes had er ook last van in de GP en dat is nog een ervaren paard.
baudyh schreef:Hier fokkers het al eens meegemaakt dat de baarmoeder van de merrie gekanteld is.
Slag in de baarmoeder word het lichaam ook wel genoemd. Ik had er nog nooit van gehoord maar onze 5 jarige uphill merrie die drachtig is van haar eerste veulen had het afgelopen zaterdag. Ze kreeg lichte koliek klachten die weg gingen met Colosan maar steeds weer terug kwamen. Dus dierenarts erbij en die vermoeden het al en na opvoelen was dat ook zo. Ze is diezelfde dag gelijk geopereerd in Den ham. Staande operatie.
We mogen haar zeer waarschijnlijk morgen weer ophalen.