Andalusiers, PRE's -en alles ertussenin- in de schijnwerpers #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:54

Maartje_M schreef:
Perfecte maat, 1.50 :))

Niet als je zelf 1.80m bent -O-
En, ze zijn niet groot genoeg om apta goedgekeurd te worden. Dan moet ze minimaal 1.52m worden meen ik.
Dus als ik zou willen fokken met Dulce in de toekomst dan zou het sowieso, zonder apta keuring, geen PRE worden maar een cruzado en dat vind ik wel jammer. Ze heeft namelijk heel veel paco marti in haar stamboom.

Maargoed, dat zien we later wel weer. Ze moet eerst gewoon maar een beetje gaan groeien :D

Audesta, tof vd inseminatie. Hopelijk heeft het gepakt en heeft ze volgend jaar een leuk veulen rondlopen! :D

Maartje_M

Re: Andalusiers, PRE's -en alles ertussenin- in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:57

Oh ja als je 1.80 bent is het wel een beetje jammer ja… ze is net 2 toch? Dan heeft ze nog wel 2-3 jaar om te groeien.

Ik wil Lis eigenlijk ook weer een keer (laten) meten want als ik haar naast Elevada zie, denk ik dat ze nog wel wat omhoog gegaan is sinds de laatste keer

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:00

Jaa regen mag 's nachts inderdaad! Dat vind ik helemaal prima haha.
Maar overdag liever niet hoor. Genoeg regen gehad vorige week.

Jaa fokken lijkt me heel eng! Maar wel heel leuk om te zien wat eruit komt. Denk dat Star ook wel mooie baby's bakt. Maarja.

Ohh Audesta das wel heel toff! Ben heel benieuwd wat eruit rolt

Ohh 1.50 is voor mij top, maar als je 1.80 bent idd...

Pastis

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:07

Fokken is dan net wat ik het (bijna) allerleukste vind. Ben in Lissabon ook naar de hengstenkeuring gegaan om de mogelijkheden al eens te bekijken. We hebben al 1 hengst gekozen voor onze cremello merrie, nog 2 merries te gaan :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:19

Maartje_M schreef:
Oh ja als je 1.80 bent is het wel een beetje jammer ja… ze is net 2 toch? Dan heeft ze nog wel 2-3 jaar om te groeien.

Ik wil Lis eigenlijk ook weer een keer (laten) meten want als ik haar naast Elevada zie, denk ik dat ze nog wel wat omhoog gegaan is sinds de laatste keer

Klopt, ze is net twee en ze is nu 1.43 :=

Pastis, je bent voor lusitano hengsten wezen kijken denk ik? Op wie is de keus gevallen? :D