Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phonix schreef:Krampbenen kan je niet altijd zien nee. En wat er achter gesloten deuren gebeurt weet niemand.
Ik heb een paar berichten gekregen over wie ik bedoel maar het is niet mijn verhaal om te vertellen. Maar denk wel dat KWPN moet beginnen te kijken naar zulke gevallen. Er zijn best wat hengsten die verschillende mankementen doorerft. Je zou dan bijna zeggen dat als er zoveel % problemen van komen, dat ze dan status als goedgekeurd verliest.
denisesilver schreef:"Bied hem nog een keer aan" ofwel gooi nog maar eens een klap geld onze kant op. Jammer dat ze die stelling niet serieuzer nemen.
Suzanne F. schreef:Ik zag je vragen op Horses staan MisterA. Er werd vrij makkelijk over gedaan vond ik zelf. Oftewel, bied hem gewoon nog maar een keer aan. Ik ben het er ook mee eens dat het een momentopname is waar je net geluk moet hebben dat de hengst niet te gespannen is. Longeren denk ik ook dat het een toegevoegde waarde heeft maar het gevaar is inderdaad dat ze veel te intensief getraind/gelongeerd worden in de voorbereiding.
carika schreef:Gisteren toevallig nog meer mensen naar de show avond in Groningen geweest?
Zackerey en Mac Toto waren er ook. Ze vertelden dat er 2024 maar 1 veulen verwacht wordt van Mac Toto.
Ik vind Mac Toto wel écht heel gaaf, ik ben benieuwd of ze hem 2025 tegen betere voorwaarden aanbieden daar hebben ze niks over gezegd.