Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rensju schreef:Hoe gaat dat dan met diepvries? 1 rietje per poging? Dan ben je goedkoop uit als ie meteen pakt.. of gebeurt dat niet zo vaak?
MizzMontana schreef:Revali wat leuk dat je voor Uricas gaat! Mij houdt het tegen dat het diepvries en dan ook nog per rietje is.
Iorrr als ik het goed onthouden heb dek jij toch ook vaak met diepvries bij merries met een veulen aan de voet? Breng je ze dan weg met veulen of komt er iemand bij jullie thuis?
Of anderen hier die met veulen toch diepvries gebruiken, wacht je dan tot het veulen wat ouder en sterker is voor je hem weg brengt? Hier is het veulen van 2 maart dus zou wel een cyclus kunnen overslaan.
Voor de liefhebbers, vanavond is de online hengstenshow van Reinie Tewis.
Revali schreef:rensju schreef:Hoe gaat dat dan met diepvries? 1 rietje per poging? Dan ben je goedkoop uit als ie meteen pakt.. of gebeurt dat niet zo vaak?
Ja dan ben je goedkoop uit als het direct lukt!!
Wij hadden vorig jaar 1x DV van Dominator... Drachtig. Jammer dat we voor 3 moesten betalen en de 2 overige rietjes terug moesten sturen
Iorrr schreef:Ja ik
Wij hebben een 4 jarige Lamm de fetan uit onze Baloubet du Rouwet merrie. Helaas is ze niks te groot. Lijkt wel erg goed en heeft bloed zat.
Iorrr schreef:Dat van Dominator biedt mij hoopik ga in mei nog eens mailen of er iets is...
Onze lamm de fetan heeft wel meer lengte als de merrie zelf. Verder is ze nog maar net onder het zadel dus nog niet echt wat van te zetten... maar ik hou van het karakter. Braaf in omgang, heet in het werk.
Hier ook al vaak geluk gehad met dv rietjes en dus een ‘goedkoop’ veulen gehad, maar kan ook duur geintje zijnKen je merrie en informeer goed naar de kwaliteit van het sperma
Revali schreef:Iorrr schreef:Dat van Dominator biedt mij hoopik ga in mei nog eens mailen of er iets is...
Onze lamm de fetan heeft wel meer lengte als de merrie zelf. Verder is ze nog maar net onder het zadel dus nog niet echt wat van te zetten... maar ik hou van het karakter. Braaf in omgang, heet in het werk.
Hier ook al vaak geluk gehad met dv rietjes en dus een ‘goedkoop’ veulen gehad, maar kan ook duur geintje zijnKen je merrie en informeer goed naar de kwaliteit van het sperma
Dominator is nog steeds uitverkocht helaas
MizzMontana schreef:Maar laat je ze dan ook daar voor de controles? Die dv merries pakken ze dan toch vier keer per dag om te scannen? Dat lijkt me van huis uit zo veel heen en weer rijden.