Hier enkele droogfoto's.
Ze heeft echt een super dikke vacht en ze is zoooo aaibaar xD
Vandaag al redelijk wat vraag naar geweest, maar ik denk dat ik ze toch ga houden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Alleen op bloedlijnen zou ik Jilbert van het ruitershof (numero Uno) zeggen of iets met Heartbreaker bloed (Hardrock, Zambesi, Toulon) omdat ze daar eerder goede combinaties mee gegeven heeft.
Revali schreef:Oh jeetje dat zal ook heftig zijn zeg!!
Ja de 3 jarige had duidelijk pijn. Dikke week aan de but gehad. De 2 jarige lijkt dan weer minder/geen pijn te hebben.
Onze eerste ervaring met opfokken van paarden
Selene_p schreef:ouch dat is een dikke bult.
wat vinden jullie van Opium JW van de Moerhoeve?
Dakario schreef:Echt mooie veulen laurentii! Ga je terugdekken met pegase?
Iemand al gefokt met parfait van het schaeck? Ik kreeg deze tip van de ervaren fokker. Zou passen op grote merries en bloed toevoegen.
Laurentii schreef:Ik ging normaal gezien Grandorado nemen voor deze merrie.
Ik heb trouwens een Jilbert gehad. Top springer, niet het gemakkelijkste karakter, maar wel handelbaar.
Maar op 2j moeten wegdoeb. Rx foto's waren echt absurd slecht. Uit een moederlijn waar alles 100% wordt goedgekeurd...
Dus ben ook wel een beetje bang voor de Pegase ...
Selene_p schreef:Laurentii schreef:Ik ging normaal gezien Grandorado nemen voor deze merrie.
Ik heb trouwens een Jilbert gehad. Top springer, niet het gemakkelijkste karakter, maar wel handelbaar.
Maar op 2j moeten wegdoeb. Rx foto's waren echt absurd slecht. Uit een moederlijn waar alles 100% wordt goedgekeurd...
hmm dat is minder lau,
wij hebben vorig jaar een jilbert gefokt, hopelijk is deze straks goed op de foto's. hebben nu le blue diamant. fingers crossed
Laurentii schreef:Stam van Emerald is altijd een beetje een gokje ...
Enkele droogfoto's, ik ben er echt verliefd op
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Revali schreef:Gefeliciteerd Lorrr!! Super
Glasgow's heb ik ook wel joekels van gezien.
We hebben onze 2 jarige Vleut naar huis gehaaldze heeft een klap gehad van een ander paard, maar wil nog niet wegzakken(hele dikke kont met rare vormen, lijkt veelal vocht) en aangezien ze bij de opfok niks hebben gedaan moet we het zelf maar doen.
Revali schreef:MizzMontana schreef:Komend weekend is trouwens online hengstenshow van Zangersheide.
Geven jullie nog iets bij aan de merrie om makkelijker drachtig te worden? Ik lees positieve verhalen over vitamine E.
Grappig nooit gehoord. Wanneer ga je dat voeren dan? Tijdens dracht al? Of als het veulen er is?
Kreeg vandaag bericht over zangersheide hengstenkeuring. Wordt begin mei!
Laurentii schreef:Ik ging normaal gezien Grandorado nemen voor deze merrie.
eilander schreef:Ik heb op zich ook wel zin in Emerald maar twijfel vanwege de botgezondheid.
Wat vinden jullie van Solid Gold?