Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Nee, misschien ga ik de tweede beoordelingsdag wel kijken.
Miiej, die eerste twee die je noemt spreken mij ook wel aan.
Ik kijk altijd naar de moeder, en daarna denk ik naar het front (onderhals of kap) , model (opwaarts/ neerwaarts romprichting), de beweging en lengte van het achterbeen en of achter en voorbeen een beetje in balans zijn. De galop (ruimte, rug weggedrukt of niet) en of de stap ruimte heeft. Veulens die mij wel aanspreken zijn: 24. 35. 36. 41. 44 en 46.
Moet wel zeggen dat ik veulens soms wat lastig te beoordelen vind omdat ze zo aan het groeien zijn kunnen ze op sommige momenten nogal uit model zijn terwijl dat later dan weer bijtrekt.
_Roxanne schreef:Zijn bij iedereen de merries al voor de laatste keer gescand? Alles netjes blijven zitten of toch verrassingen?
Marghe schreef:Klopt het dat Sarai L het verrichtingsonderzoek niet gaat lopen?
misterA schreef:Marghe schreef:Klopt het dat Sarai L het verrichtingsonderzoek niet gaat lopen?
Hij staat niet op de startlijst van het KWPN.
Dit soort spelletjes van sommige hengstenhouders moet wat aan worden gedaan. Blijkbaar is het toegestaan.
Maar wie weet...hij kan ook nog naar het voorjaars v.o. Dan is wel weer het dekseizoen begonnen.....
kiko schreef:Je neemt als fokker inderdaad zelf de gok. Zelf persoonlijk zou ik het niet doen maar als je geluk hebt en het pakt goed uit met een hengst dan ben je 1 van de eerste die dan een veulen ervan heeft.
Suzanne F. schreef:Waarom loopt hij dan niet mee nu? Ik snap het eigenlijk niet.
Ik vind het een geweldige hengst. Die zou met vlag en wimpel slagen verwacht ik.