Ik zit momenteel met de catalogus van VDL Stud voor m'n neus.

Ik ben heel benieuwd of een nakomeling van Tangelo mee doet aan het VO van het voorjaar. Zou die anders nog wel op m'n lijstje toe willen voegen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revali schreef:Gefeliciteerd Lorrr!! Super
Glasgow's heb ik ook wel joekels van gezien.
We hebben onze 2 jarige Vleut naar huis gehaaldze heeft een klap gehad van een ander paard, maar wil nog niet wegzakken(hele dikke kont met rare vormen, lijkt veelal vocht) en aangezien ze bij de opfok niks hebben gedaan moet we het zelf maar doen.
rensju schreef:Gefeliciteerd iorr!
En balen Revali. Ik ben momenteel een jaarling aan het revalideren met een bekkenbreuk, houd ze maar eens heel tot ze 3 zijn. Hopelijk valt het bij jou mee
Zie nu je foto, vind deze ook al vrij heftig!
MizzMontana schreef:Komend weekend is trouwens online hengstenshow van Zangersheide.
Geven jullie nog iets bij aan de merrie om makkelijker drachtig te worden? Ik lees positieve verhalen over vitamine E.
Oehlala schreef:gefeliciteerd Iorrr! Super nieuws. Ga je het veulen zelf houden?
Wij hebben ook kleine Glasgow´s, maar dat kan ook bij de moederlijn wegkomen, die zijn ook allemaal niet groot.
MizzMontana schreef:Fantastisch nieuws iorrr, gefeliciteerd!
Dakario ik weet niet of er verschil is tussen het verzenden naar NL of BE, maar heel vriendelijke mensen aan de telefoon dus die kunnen je vast verder helpen mocht je met hem willen dekken.
Wat vind je van iets met Heartbreaker bloed? Zambesi, Harley of misschien Hardrock? Arezzo? Allemaal wel paarden met bloed maar die gemiddeld genomen niet vergroten.
Aristoteles V vond ik ook nog wel interessant gefokt, maar vind hem zeg te klein om bij mijn merrie te gebruiken en hij heeft nog te weinig nakomelingen om echt iets over de vererving te zeggen.
Selene_p schreef:MizzMontana schreef:Fantastisch nieuws iorrr, gefeliciteerd!
Dakario ik weet niet of er verschil is tussen het verzenden naar NL of BE, maar heel vriendelijke mensen aan de telefoon dus die kunnen je vast verder helpen mocht je met hem willen dekken.
Wat vind je van iets met Heartbreaker bloed? Zambesi, Harley of misschien Hardrock? Arezzo? Allemaal wel paarden met bloed maar die gemiddeld genomen niet vergroten.
Aristoteles V vond ik ook nog wel interessant gefokt, maar vind hem zeg te klein om bij mijn merrie te gebruiken en hij heeft nog te weinig nakomelingen om echt iets over de vererving te zeggen.
wat vind je te klein aan hem Aristoteles V, volgens het KWPN is hij 1.72. hij heeft inderdaad weinig nakomelingen. wij verwachten dit jaar een half broer/zus van hem.