Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Comme il faut zelf is toch vers via vornholt, verzenden alleen op ma wo vr dus vergt wel wat planning. Ik heb begin dit jaar met ze gebeld, je moet wel volledige dekgeld (2000) vooruit betalen en reserveren. Je krijgt dan een deel terug bij gust.
Dakario schreef:Spannend Laurentii! Ik duim op bonte merrieveulen! Merrie is verhuurd, hopelijk vlot de regeling goed en ondervind je geen nadelige effecten eraan.
Hier is alles nog stil. Eerste merrie op 301 dagen en andere op 281 dagen.
Ben nog steeds niet uit over hengstenkeuze. Voor de eerste merrie wordt het sherlock d’Ackers (reeds afgesproken) en de andere moet ik uitzoeken. Ik zoek hengst met bloed en kleine maat. Zoals comme il faut maar is diepvries. Nu drachtig van Leandro maar zal dit jaar diepvries zijn. Iemand tip?
Nu op de lijst voorlopig o’neill van eigenlo. Die is fijn gebouwd en bloedgemaakt maar is eigenlijk beetje te groot.
Laurentii schreef:Hier al dag 4 in spanning. Vorig jaar heeft ze dat zo 5 dagen volgehouden.
Veulen is van Pegase vh Ruytershof x Premium de Laubry
[ [url=m/S5qn8R.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AWgI9L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q9zPqQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier nog altijd op het lijstje:
Daily Magic
Grandorado
Visage vd Olmenhoeve
Onze Emerald van dit jaar is verkocht. Ik was er wel tevreden van, maar de merrie is voor een jaar verhuurd aan een Kroaat xD
Julia schreef:Dakario schreef:Spannend Laurentii! Ik duim op bonte merrieveulen! Merrie is verhuurd, hopelijk vlot de regeling goed en ondervind je geen nadelige effecten eraan.
Ben nog steeds niet uit over hengstenkeuze. Voor de eerste merrie wordt het sherlock d’Ackers (reeds afgesproken) en de andere moet ik uitzoeken. Ik zoek hengst met bloed en kleine maat. Zoals comme il faut maar is diepvries. Nu drachtig van Leandro maar zal dit jaar diepvries zijn. Iemand tip?
Nu op de lijst voorlopig o’neill van eigenlo. Die is fijn gebouwd en bloedgemaakt maar is eigenlijk beetje te groot.
Landino VDL? Wat kleiner, modern, lijkt wel elastiek en vermogen te hebben.
MizzMontana schreef:Eilander had je niets drachtig gekregen vorig jaar of bewust niet gedekt?
Laurentii Visage zag ik nog niet eerder voorbij komen, ga hem eens opzoeken.
Julia schreef:Dakario schreef:Spannend Laurentii! Ik duim op bonte merrieveulen! Merrie is verhuurd, hopelijk vlot de regeling goed en ondervind je geen nadelige effecten eraan.
Landino VDL? Wat kleiner, modern, lijkt wel elastiek en vermogen te hebben.
eilander schreef:MizzMontana schreef:Eilander had je niets drachtig gekregen vorig jaar of bewust niet gedekt?
Laurentii Visage zag ik nog niet eerder voorbij komen, ga hem eens opzoeken.
2 merries gedekt beiden mislukt verdorie.
De Chin is sowieso moeilijk als er n veulen bij loopt maar de Zirocco had niet gehoeven in mijn beleving
Dakario schreef:Julia schreef:Landino VDL? Wat kleiner, modern, lijkt wel elastiek en vermogen te hebben.
haar eerste veulen was van Sir Obolensky Z (ook zoon van stakkato Gold) en daaruit kwam een groot veulen flink aan de maat. Nu is hij wel goedgekeurde hengst maar voor mijzelf echt te groot. Ben ook maar 165cm groot. Ik zie liefst paarden tussen 160 a 168 cm.