Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
UnitedO schreef:Jammer Mimpje!
Was ze al ster?

We kregen echt hele lovende woorden van de jury, die de merrie een merrie met Allure vond

UnitedO schreef:Super gefeliciteerd Andamoon!
Geweldig gevoel he?!
Mimpje, oh je bracht haar in de dressuur uit. Goed doortrainen, grote kans dat het volgend jaar goed komt

Blackje schreef:Super!!

andamoon schreef:UnitedO schreef:Super gefeliciteerd Andamoon!
Geweldig gevoel he?!
Mimpje, oh je bracht haar in de dressuur uit. Goed doortrainen, grote kans dat het volgend jaar goed komt
Dank je wel.
Ja echt een geweldig gevoel![]()
@Mimpje
Helemaal met UnitedO eens, als je haar verder doorgetraind hebt, maak je volgend jaar zeker een kans.
En al helemaal fijn dat je zo'n gevoel hebt gehad! Wat dat betreft kan ik met je meepraten, want zo voelde het bij mij ook. Ik heb stukken van de proef echt met een ongelofelijke smile door de ring gereden, omdat ze zo fijn aanvoelde. Bedankt voor jullie woorden
, ik hoop dat het inderdaad goed komt volgend jaar. Ik heb zelf in ieder geval groot vertrouwen in de merrie 
Andamoon schreef:Dank je wel.
Ja echt een geweldig gevoel![]()
@Mimpje
Helemaal met UnitedO eens, als je haar verder doorgetraind hebt, maak je volgend jaar zeker een kans.
Mimpje schreef:Andamoon, gefeliciteerd!! Helemaal top! Als jullie het niet gehaald hadden, had ik echt mijn twijfels gezet bij de jury...En al helemaal fijn dat je zo'n gevoel hebt gehad! Wat dat betreft kan ik met je meepraten, want zo voelde het bij mij ook. Ik heb stukken van de proef echt met een ongelofelijke smile door de ring gereden, omdat ze zo fijn aanvoelde. Bedankt voor jullie woorden
, ik hoop dat het inderdaad goed komt volgend jaar. Ik heb zelf in ieder geval groot vertrouwen in de merrie
De jury was ook te spreken over de merrie.
Wij allebei wel dus !!trudydejong schreef:Hoe heeft Antoontje het gedaan, of heb ik daar over heen gelezen?

en dat heeft mijn paard minder. Ook was ze de enige met een teddyberenwintervacht 

Antoontje schreef:trudydejong schreef:Hoe heeft Antoontje het gedaan, of heb ik daar over heen gelezen?
Ben ik vergeten dat hier te zetten?
Nou mijn IBOP ging echt slecht
Ik reed er niet aan, waardoor ze in de bak spoken zag. Ze liep daardoor ook niet goed en had erg weinig punten.
Ze is in het stamboek opgenomen en daar gingen we voor, dus dat is iig mooi
Het is voor mij een prima paard, maar als ik zag wat er daar allemaal liep, waren er toch wel veel paarden waarvan ik zoiets had van wauwen dat heeft mijn paard minder. Ook was ze de enige met een teddyberenwintervacht
Maargoed, het was voor ons beide weer een ervaring. Was natuurlijk wel even een tegenvaller, maar ik heb er wel van geleerd
Ik reed de 9e in Wamel idd.

Antoontje schreef:Ik reed de 9e in Wamel idd.
Ik ga het niet nog een keer proberen, aangezien ze ook niet genoeg voor exterieur had om ster te worden, dus dan heeft het volgens mij weinig zin