olijf schreef:vindt t maar vroeg....
Ik ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
olijf schreef:vindt t maar vroeg....
Kajanus schreef:olijf schreef:vindt t maar vroeg....
Ik ook
olijf schreef:arme wij
Sannah schreef:Je wordt toch niet zenuwachtig he Peetje? Ik kom je wel helpen met koffiedrinken![]()
Er lopen trouwens een hoop Andreo's mee
Sannah schreef:Ik kom op de RR-dag en de Sandreodag(dus ik moet ook errrug vroeg op
)
Kajanus schreef:olijf schreef:vindt t maar vroeg....
Ik ook
ladydarkness schreef:weet iemand misschien of Dulf er zal zijn? (Heartbreaker x Libero H x Grannus) geboren in 2003.
Sammie schreef:Doet er een solitair x faram mee?
Yvette26 schreef:Zou iemand mij ook kunnen vertellen hoe laat de 18e de tuschinski's in de baan komen? En zijn er al meer foto's van de nakomelingen???![]()
Kajanus schreef:Sammie schreef:Doet er een solitair x faram mee?
Nee ik neem aan dat het over een driejarige gaat..
Nikka schreef:Kan iemand alsjeblieft kijken hoe laat 5 december 4 jarige Zaniro (De Niro x Amsterdam) komt????
Nikka schreef:Nikka schreef:Kan iemand alsjeblieft kijken hoe laat 5 december 4 jarige Zaniro (De Niro x Amsterdam) komt????
Niemand?????
Kajanus schreef:Sannah schreef:Je wordt toch niet zenuwachtig he Peetje? Ik kom je wel helpen met koffiedrinken![]()
Er lopen trouwens een hoop Andreo's mee
Ja ik wordt wel zenuwachtig, maar weer een fijn idee dat je koffie met me komt drinken![]()
Maar kom je op de Sandreo dag of wordt het de Turbo dag??
olijf schreef:Helaas train ik m zelfen moet er dus gewoon ook vroeg uit
Kajanus schreef:olijf schreef:arme wij
en de hengstentrainer is nog zieliger want die moet er nog vroeger uit om ze te op te pimpen
![]()
En wij gaan lekker op de tribune zitten met een bakkie koffie
Maar het worden weer spannende tijden en ik begin het wel een beetje te merken hoe dichterbij het komt.