Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MissJ schreef:Wat heeft de San Remo met de Don Romantic te maken?
Cerize schreef:petraaken schreef:mij bevalt hij wel. Ik heb hem slechts als veulen gezien en vond het toen al een mooi beestje maarja een veulen is nog geen volwassen paard hé.
Hee misterA, heb je deze hengst niet gezien? Je hebt hem inderdaad niet beschreven.
Altijd weer jammer dat dit soort vragen ondergesneeuwd worden in eindeloze discussies tussen een aantal bokkers die elkaars denkbeelden proberen te veranderen
youngster schreef:Zhivago heb ik een tijd geleden al eens gezien. Lijkt echt een heel goed paard te gaan worden
De Don Romantic spreekt mij ook wel aan zo vanaf de foto.
misterA schreef:Ach, dat je het nog niet is opgevallen, maar hengsten als Gribaldi, Weyden en straks Don Schufro,,
zijn nauwelijks in staat een goedgekeurde zoon te leveren.![]()
Dus ik moet wel met Krack en Jazz en niet te vergeten Contango verder.
MissHIS schreef:Cerize, de Rubiquil is vanochtend alleen even gereden (door eigen amazone) om te kijken of hij trainbaar genoeg is. Vanaf het volgende beoordelingsmoment zal hij worden gereden door gastruiters. Hij stroomt pas vandaag in. Valt nog niet zoveel over te zeggen dus (over de andere ook niet, ik vind de tweede helft van het onderzoek altijd veel meer informatie geven. Als je ze een keer of vier hebt gezien.
Pipo schreef:misterA schreef:Ach, dat je het nog niet is opgevallen, maar hengsten als Gribaldi, Weyden en straks Don Schufro,,
zijn nauwelijks in staat een goedgekeurde zoon te leveren.![]()
Dus ik moet wel met Krack en Jazz en niet te vergeten Contango verder.
Don Schuffro staat al jaren nr 1 op de dressuurindex in duitsland. Dat paard levert sportpaarden.
En volgens mij fok je voor de sport, maar kan ook wezen dat je het voor de keuring en de pavo doet hoor
shan schreef:Bedankt voor de 'San Remo' foto.
wonderboy schreef:mooie foto van onze don romantic. hij is inderdaad vrij groot dus kan nog wat slap zijn. hij is denk k wel boven de 1.70. dus maarja we zien het wel.. bedankt voor de mooie foto`s die gemaakt zijn van hem
verder vind in de san remo en de krack x jazz wel 2 hengsten die het ver gaan schoppen tijdens dit verricht.
we zullen het wel weer zien over 2 weken!!
. En voor een dressuurpaard het belangrijkste tegen.Citaat:Zhivago, KRACK X JAZZ. heeft echt alles mee
Citaat:Partout, heel fijn te rijden, stap en draf prima, heel gewoon type