Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
omdat er regelmatig nogal wordt afgegeven op de ruiters, dit is dus niet mijn bedoeling
thinkaboutit schreef:precies en juist om dat wat jij zegt (het laatste) plaatste ik hier een reactie over
Carri schreef:ik wil nog even terugkomen over de dressuurkunst van de Belgen. Weten jullie waar Sjef Janssen het heeft geleerd?? ......... in België !!!!
Jan_VT schreef:Bij wie was dat? Ik dacht dat die veel bij Hinneman is te raden gegaan... Of misschien de DUITSE Belg Nivelle?
bambi76 schreef:Al had ie het geleerd in Surimaribo wat maakt dat nou uit???

)
missK schreef:bambi76 schreef:mn topografie is niet zo heel goed, waar ligt dat preciesAl had ie het geleerd in Surimaribo wat maakt dat nou uit???![]()

Carri schreef:ik wil nog even terugkomen over de dressuurkunst van de Belgen. Weten jullie waar Sjef Janssen het heeft geleerd?? ......... in België !!!!
arie53 schreef:Carri schreef:ik wil nog even terugkomen over de dressuurkunst van de Belgen. Weten jullie waar Sjef Janssen het heeft geleerd?? ......... in België !!!!
Daar heeft hij vast niet de truuken die hij nu met paarden uithaalt geleerd.

Suzanne F. schreef:Jan_VT schreef:Bij wie was dat? Ik dacht dat die veel bij Hinneman is te raden gegaan... Of misschien de DUITSE Belg Nivelle?
Jean Bemelmans?
MissHIS schreef:Startlijst van Zuidbroek: http://www.kwpn.nl/php_apps/uitslagen/u ... dbroek.pdf

arie53 schreef:Dit zijn goede foto's van een verkeerde ruiter en beslist niet andersom.