Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Antoinette schreef:Suzanne F. schreef:Haar eigen neem ik aan..
Echt? Dát had ik niet verwacht!!![]()
Maar welke is dat?
nr 291 een Padinus. S'morgens zit hij in de groep van 10.40 uur dus geen idee hoe laat hij s'middags moet. Kajanus schreef:![]()
nr 291 een Padinus. S'morgens zit hij in de groep van 10.40 uur dus geen idee hoe laat hij s'middags moet.
Antoinette schreef:Kajanus schreef:![]()
nr 291 een Padinus. S'morgens zit hij in de groep van 10.40 uur dus geen idee hoe laat hij s'middags moet.
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen
Sammie schreef:Is er hier iemand in dit topic die kan bevestigen of Metall dit jaar weer terug naar Nederland komt?
Kajanus schreef:Ik zal het morgenavond wel even melden het goede of het minder goede bericht
haan schreef:Het commentaar op onze Ferro was : Mocht wat scherper in beweging en type, draf was gespannen (hij had een botsing of trap gehad op het voorterrein tijdens het losrijden).
Ik vind het ook een machtig paard en ook een type vaderdier, maar dat vond de jury dus niet![]()
Mooie foto's !!
RodaniaJaman schreef:Sammie schreef:Is er hier iemand in dit topic die kan bevestigen of Metall dit jaar weer terug naar Nederland komt?
Hoi Métall staat al weer een paar weken in zijn vertrouwde stal bij Hengstenhouderij Gebr van Manen in Ede. Na zoveel tijd is hij weer terug!
groeten
Antoinette schreef:Succes inderdaad Kajanus!!
Ik baal als een stekker dat ik er morgen niet bij kan zijn. Ik vertrek dinsdag naar Londen en heb nog zo ontzettend veel te doen.

Duim mee! Jan_VT schreef:
Klinkt ook zekers niet slecht!
Veel succes morgen KajanusDuim mee!
Antoinette schreef:Jan_VT schreef:
Klinkt ook zekers niet slecht!
Veel succes morgen KajanusDuim mee!
Neuh, het evenement waar ik naartoe ga in Londen: http://www.olympiashowjumping.com/home/home.asp
Is ook geen straf