75-80 (70-85-80-85) in Bronneger.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
trisca schreef:Weet iemand wat de kosten zijn die je op de keuring moet voldoen? Dan kan ik zorgen dat ik dat morgen meeheb![]()
CGJ12 schreef:trisca schreef:Weet iemand wat de kosten zijn die je op de keuring moet voldoen? Dan kan ik zorgen dat ik dat morgen meeheb![]()
Gewoon je handtekening + bankrekeningnummer invullen is voldoende...........
Alleen geld meenemen voor je "rondje" als je 90/90 krijgt.........
CGJ12 schreef:Altijd køt als je op één van de laatste dagen moet, en de hoge punten vliegen je hier om de oren.............
die ster is. haan schreef:jammer CGJ geen 90/90 voor je jazz, dat krijg je he als je op 1 van de laatste dagen moet, maar wel je hebt wel een vosmerriedie ster is.

weule schreef:@Misshis, ikzelf kan helaas geen foto's maken, breng haar namelijk zelf voor, me vader drijft aan(of loopt er voor de sier bij...) ik hoop dat me moeder nog mee kan/gaat, die zal dan wel foto's maken.., maar nu eerst druk bezig met vlechten, poetsen, en alles inpakken..
)
?)
CGJ12 schreef:Voor de liefhebbers en/of criticasters:
75-80 (70-85-80-85) in Bronneger.
Jan_VT schreef:Proficiat terorita, Weule en CGJ... Belooft nog spannend te worden allemaal
Suzanne F. schreef:Die van CG mag toch niet naar de NMK? Die heeft nog geen C.K gelopen toch? (correct me if I´m wrong)