Ik was eigenlijk wel benieuwd of dat ook significant toeneemt........

Als dat het geval is, dan pleit ik voor preventief ruimen.......
Zo beginnen op de Gronings-Fries grens, en dan langzaam afzakken richting de IJssel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CGJ12 schreef:Publiceert het AESP ook ergens de dek-aantallen?
Zo beginnen op de Gronings-Fries grens, en dan langzaam afzakken richting de IJssel :=
Pipo schreef:En Karabanda, waar ga jij dit jaar je merries door laten dekken?
karabanda schreef:maar als hij geweest is ben jij de eerste die het hoort
CGJ12 schreef:karabanda schreef:maar als hij geweest is ben jij de eerste die het hoort
Ik gok dat ik dat eerder weet..........
Pipo schreef:Goh wat leuk Karabanda...........misschien raadt hij je Jazz aan
karabanda schreef:De kans is groot, nou dan doe ik dat natuurlijk gelijk , want ik wil volgend jaar natuurlijk weer alleen maar eerste premie*s hebben op de keuring , want ik ben bij ons op de keuring ook nog
koffie en linten meisje ik zit dicht bij het vuur hoor en daar kan bij ons geen goed veulen tegen op hoor je moet ook je relaties op orde houden he
CGJ12 schreef:karabanda schreef:De kans is groot, nou dan doe ik dat natuurlijk gelijk , want ik wil volgend jaar natuurlijk weer alleen maar eerste premie*s hebben op de keuring , want ik ben bij ons op de keuring ook nog
koffie en linten meisje ik zit dicht bij het vuur hoor en daar kan bij ons geen goed veulen tegen op hoor je moet ook je relaties op orde houden he
In het andere topic keurde je die Orbaldo van Nimber zelf...........
Zo beginnen op de Gronings-Fries grens, en dan langzaam afzakken richting de IJssel
karabanda schreef:.... dat er maar
een stamboek is en dat is het KWPN en dat moet ook zo blijven wij moeten er alles aan doen om die nieuwslichterij te voorkomen
CGJ12 schreef:karabanda schreef:.... dat er maar
een stamboek is en dat is het KWPN en dat moet ook zo blijven wij moeten er alles aan doen om die nieuwslichterij te voorkomen
Hoezo maar één?
Ik ben niet zo'n racist.
Oldenburg, Westfalen. Hannover en Holstein hebben zo af en toe best leuke paarden.......
sarabande schreef:Guh iemand met het ons gevoel, vast een Wilbers aanhanger
karabanda schreef:want ik wil volgend jaar natuurlijk weer alleen maar eerste premie*s hebben op de keuring , want ik ben bij ons op de keuring ook nog koffie en linten meisje ik zit dicht bij het vuur hoor en daar kan bij ons geen goed veulen tegen op hoor je moet ook je relaties op orde houden he
Zannekin schreef:karabanda schreef:want ik wil volgend jaar natuurlijk weer alleen maar eerste premie*s hebben op de keuring , want ik ben bij ons op de keuring ook nog koffie en linten meisje ik zit dicht bij het vuur hoor en daar kan bij ons geen goed veulen tegen op hoor je moet ook je relaties op orde houden he
Als dat niet meer lukt kan je altijd nog een eigen stamboek met eigen keuringen stichten, ik stel het EASPA(lternatief) voor.
Wat zijn de röntgenologische eisen voor een EASP hengst?
Zannekin schreef:Vraag was niet aan jou gericht Karabanda, wat weet jij nou van het EASP?
Wees maar gerust dat een OCD op 3 jaar gewoon blijft zitten waar het zit als je het er niet uithaalt.
Ik zie nl nergens op de site de veterinaire eisen, en ook geen vermeldingen van foto's of niet.
Misschien kan Arie hierop antwoorden, die is zo stil....
karabanda schreef:CGJ12 schreef:Publiceert het AESP ook ergens de dek-aantallen?
Wie vertelde nauw dat hij geen racist was , je moet deze domme mensen overtuigen dat er maar een stamboek is en dat is ons KWPN
En SGJ12 je had vorig voorjaar een prachtige schimmel merrie op bokt staan met een veulen hoe is het op de keuring afgelopen stond hij eerste of tweede
want ik lees hier dat jij Jaques ook persoonlijk kent ,dat heeft mij altijd geholpen
maar kunnen we het hier leuk houden??

maar kunnen we het hier leuk houden??
l[/quote] caitton schreef:Bij het EASP moeten de hengsten prok gefotografeerd worden. Deze foto's worden dan bekeken door een gerenomeerde veterinair, en afhankelijk van die uitslag wordt een hengst wel of niet genomen en er komt ook een sperma onderzoek.

Citaat:Misschien kan Arie hierop antwoorden, die is zo stil....
Citaat:Dus laat lekker iedereen in zijn waarde of hij nou EASP, NRPS of KWPN volgeling is, prima toch... het gaat er toch om of je lol en plezier van je paarden hebt en gun een ander ook wat
karabanda schreef:Zannekin helemaal gelijk,misschien kan anna 42 je wat vertellen over het easp , maar ja die hebben we een jaartje geleden verwijderd die was het nooit met ons eens en dat kunnen we bij het kwpn niet hebben