ceasario schreef:
Kijk hier de punten maar.
van bv. de Now or Never die bij het kwpn niet welkom was voor de zoveelste keer.![]()
Plaats 1 !!
Over hoog punten gesproken.
Dr. Bader van Gestut Celle lacht zich kapot..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ceasario schreef:
Kijk hier de punten maar.
van bv. de Now or Never die bij het kwpn niet welkom was voor de zoveelste keer.![]()
Plaats 1 !!
Over hoog punten gesproken.
Basvdv schreef:De beslissing of een paard wordt aangemeld voor de voorselectie van Verden ligt bij de eigenaar.
En Jan Greve heeft de hengst simpelweg niet aangemeld. Het KWPN kan dan hoog en laag springen, maar de info die jij geeft is simpelweg niet juist.

Jan_VT schreef:Citaat:Verrichtingsonderzoek hengsten 25-10-2005
Groepsindeling voor beoordeling dressuurruiters
Morgen begint de officiële beoordeling van de hengsten die deelnemen aan het verrichtingsonderzoek in Ermelo om 08.00 uur. De dressuurruiters zullen alle hengsten testen op hun dressuuraanleg. De hengsten worden in groepen van twee of drie hengsten voorgereden te beginnen met de springpaarden. Als laatste zal cat.nr. 8, Florencio worden getest. Onderstaand de groepenindeling:
Met Florencio erbij. Welke gelukzak mag die gaan uitproberen?
Zijn er mensen hier op bokt die gaan kijken, en die ons op de hoogte kunnen houden?
) joostvangestel schreef:Hoi, kan iemand me nog uitleggen at dit met fokkerij te maken heeft? beoordeling van ruiters hoort volgens mij nog steeds bij rijtechnische problemen oid.
joostvangestel schreef:
Gekrakeel in een topic op een forum als dit gaat denk ik weinig echt resultaat opleveren. Als zelfs de dierenbescherming er niets aan doet, denk dan nog eens twee keer waar je het over hebt.

annegti schreef:Dit signaal mag mi best afgegeven worden richting KWPN (en aangezien DWR toch meeleest is dit er best een goede plaats voor)

Tal schreef:Als 'het KWPN' op de tribune erbij gaat zitten, kunnen ze alle gesprekken meeluisteren die gaan over GvdH.
En zij zien toch zelf ook wel dat het er niet uitziet en weten toch ook wel dat iedereen het er over heeft?
Dat gestuiter dat doorzitten moet lijken, dat gekke geruk en gepluk, het ziet er niet uit!

bluehunter schreef:tot nu toe zijn er nog weinig bokkers als test ruiters gevraagd.. dat word je neit zo maar! en ik denk dat het een hele eer is . en dat die mensen stuk voor stuk een jonge hengst onder het zadel hadden en die mensen stuk voor stuk hun uiterste best hebben gedaan! een betje respect is denk ik heel erg op zijn plaats.
CGJ12 schreef:Je uiterste best doen is niet altijd voldoende.........