Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

petraaken schreef:Voor zover ik weet houdt stal Hexagon zelf geen hengstenshow. Rubiquil is wel aanwezig op de show bij Van Bommel met enkele nakomelingen. Weet alleen niet wanneer die is.
Kaja schreef:Hoe vaak hoor je niet, dat de hengst "in het echt" tegenvalt...
holly schreef:Hou op, schei uit, ik heb dus echt af en toe de gedachten, dadelijk valt het me tegen wat ik ga zien en valt heel mijn keus aan diggelen.....
Tja je zult toch echt de realiteit onder ogen moeten komen...
Ik denk overigens niet dat Rubi je tegen zal vallen, maar ik heb je merrie niet gezien, dus kan ook dat je het toch geen geschikte match zal vinden

petraaken schreef:Dat weet je toch nooit. Je kan alles nog zo goed overdenken en uitspitten maar het is en blijft een gok. En dat maakt het juist zo leuk.
!
! 
in huis, of word er dan ook gewerkt met verzendkosten? (omdat Rubi ergens anders gestalt is) petraaken schreef:Voor zover ik weet houdt stal Hexagon zelf geen hengstenshow. Rubiquil is wel aanwezig op de show bij Van Bommel met enkele nakomelingen. Weet alleen niet wanneer die is.
holly schreef:
Het dekseizoen loopt tot 1 september 2004.
petraaken schreef:
Heeft er iemand het faxnr van Van Bommel. Er staat daar nog een hengst die mij wel interessant lijkt nl. Dream Catcher. Wil daar graag meer info over.
En per post kan ik er wel om vragen maar dat duurt haast een week voor ze die brief ontvangen. Dus per fax zou wel handig zijn. Kaja schreef:petraaken schreef:
Heeft er iemand het faxnr van Van Bommel. Er staat daar nog een hengst die mij wel interessant lijkt nl. Dream Catcher. Wil daar graag meer info over.
Mijn oog viel ook op deze hengst Petraaken....
Ik ga eens wat meer uitzoeken over hem...

Kaja schreef:Petraaken, bij deze een fax.nr van van Bommel...
Fax: 0492-383315
petraaken schreef:
Is nogal een eyecatcher vind ik. Niet om zijn kleur maar die galop foto is zo mooi. Als je dan Just Royal dancer er naast ziet als dat een jonkie hoor.
Zal dat zometen even doen. patjelisa schreef:Ja het blijft zeker een gok, en daarom kan je maar beter van je gevoel uit gaan en niet naar al die cijfertjes en toestanden kijken want dan ben je 10 jaar verder met puzzelen voordat je alle hengsten bekeken en bestudeerd hebt.
Je kan maar beter uit gaan van de eerste indruk, oke gegevens als karakter en verervingen moet je wel meerekenen, maar om nou naar die hele lijst te kjken die van de week hier gepost is... (begreep er toch niks van)
Daarom gaan wij ook voor Radetzky.
Mooi, Groot, Lief koppie, goede afstammeling, mooie bouw enz enz.
Maar vooral omdat het de eerste keer is vinden wij toch de niet drachtig = geen dekgeld regel wel een fantastische oplossing.